OSX Lion upgrade – zadarmo

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software OSX Lion upgrade – zadarmo

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 62 )
  • Autor
    Príspevky
  • #275323
    petko10
    Účastník (Participant)

    presne tak nd_lama. Vsetky ziadosti musia byt podane do 19.8. ak sa nemylim. Ale ked ti nikto nic neposle tak ako mas vediet, ci je obrazok uctu v poriadku alebo nie? Ide presne o ten kontakt, kde by bolo mozne sa na zaklade obdrzaneho ID kodu informovat ako tvoja ziadost stoji. Inak to ID nema iny vyznam.

    #275393
    mitrax
    Účastník (Participant)

    no tiez som si ten bezplatny upgrade predstavoval trosku inak. Z Apple store mi poslali link na anglicky uk store ale ani tam nie som schopny dokoncit objednavku Liona nakolko pre formular ohladom platby tam nemaju Slovensko. Keby aspon dali pribliznu informaciu, ze spracovanie udajov zo ziadosti potrva tyzden alebo aspon dali kontakt na niekoho kompetentneho aby clovek nemusel zbytocne komunikovat s celym Apple support teamom. Trosku som si to ako novy prechadzajuci zakaznik zo sveta Windows k Apple predstavoval inak. Maily o tom ako im je to luto a ako si cenia mojej podpory a podobnych blabolov typu copy and paste ktore predstavuju 99% obsahu mailu a potom jedna veta ktora v podstate vas znovu odkaze na ich up-to-date stranku len v inej krajine je dobre flustrujuca. Obzvlast ked vsade uz na nete najdete uzivatelov ktori hlasia svoje prve dojmy a vy mate pocit, ze vam uteka vlak aj ked ste boli prvy v rade na stanici…no nic uvidim co mi mudreho odpisu na moju poznamku, ze su super akurat ich rady su onicom…ale nevadi….hlavne ze Apple

    #275397
    kennik
    Účastník (Participant)

    ja som poslal ziadost minuly stvrtok (21.7.), vsetko prebehlo, zobralo mi S/N, poslal som dokumenty, ale dodnes mi nic neprislo..

    #275410
    mitrax
    Účastník (Participant)

    kennik ja detto…stvrtok vecer som im vsetko odoslal…aj to vdaka tejto stranke, pretoze az tu som nasiel odkaz na podavanie ziadosti zo slovenska alebo ciech. Tiez mi obratom prisiel potvrdzujuci mail ale odvtedy je ticho. Maju jedinecne seriove cislo preto nechapem naco im je naskenovany este aj doklad o kupe. Na americkom alebo anglickom up-to-date programe to nepytaju. asi sme zakaznici druhej alebo tretej kategorie. no proste total fail

    #275433
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    mitrax – nepytaju to z jedineho dovodu – ten prvy link „Online Store“ ktory vidis na US, UK, a ostatnych sitach kde existuje oficialny Apple Online Store nepyta dodatocnu fakturu/doklad preto, lebo je to kupovane cez internet priamo od Apple. Bol by predsa nezmysel posielat fakturu do firmy od ktorej si to kupil nie? Preto je vsetko v ich systemoch a dodanie redeem kodu je rychle. Ten druhy link (ktory je k dispozicii ako aj pre krajiny s Online Store (je to aj na US aj UK store, nizsie na tej stranke – tak aj pre krajiny bez neho) vyzaduje zaslanie dokladu o kupe, kedze to boli 3.stranni predajcovia (ci uz authorized reseller, alebo napr. nay). Je logicke ze to vyzaduju, kazdy by si predsa mohol zaregistrovat svoj stary mac kupeny pred 2 rokmi aby mal narok na kopiu zadarmo a potom by nepredali nic ;-) Snad som to trosku vyjasnil…

    #275437
    kennik
    Účastník (Participant)

    co sa tyka linku na ziadosti zo SK… dostal som ich az od pana z m:zone.. kedze link co mal na stranke apple fungoval iba pre USA.. najvacsi pruser je, ze nikde sa neda dopatrat na nejaky kontakt na apple, ci uz na SK alebo medzinarodne.. cize sa ani nemas kde dovolavat spravodlivosti.. jedine, co ti ostava, je otravovat ludi z firmy, kde si mac kupil.. ale ja uz sa pred nimi citim trapne..

    #275491
    nd_lama
    Účastník (Participant)

    @ kennik – ja sa ale dopatram spravodlivosti, ked som MBP kupovala v nay elektrodom :/
    Tam mi pomozu asi len tak, ze mi napisu na listok http://www.apple.sk

    @ mitrax – daj potom vediet, co ti z apple support odpisali, som zvedava na ich reakciu

    #275510
    mitrax
    Účastník (Participant)

    miskosvk – moze byt ale aj pri tych odkazoch kde nepytaju dodatocny doklad je info o obchode kde bol produkt zakupeny…no ma to logiku co pises ale aj tak by im to tak dlho nemuselo trvat :)

    mno a zo supportu mi odpisali aby som si skontroloval spam zlozku pripadne skusil podat ziadost znovu… najlepsie je, ze nedokazu kontaktovat nikoho zo Slovenska aby to preveril… asi nezostava nic ine len cakat alebo ich spamovat opakovanymi ziadostami :DDD

    Dear Robert,

    Diane, here again from the iTunes Store support. Thank you for contacting Mac OS X Lion Up-To-Date Support to let me know that you are having trouble with your Up-To-Date email. Unfortunately, I am not able to contact the Slovak Apple support team and ask them the status of your code. However I have reviewed my records and I see that your claim was indeed submitted on July 21, 2011, but you have not received your code yet. I apologize for any inconvenience that you may be having regarding this issue.

    Please ensure that you check your spam filters and email blockers, as it might have been filtered there. If you cannot find the code in your junk mail please resubmit the information again.

    For more information about the Up-To-Date program, please see the following address for your country below:

    http://www.apple.com/sk/macosx/uptodate/

    To make things easier for you, I am including instructions to redeem the code, once received:

    1.) Go to the Mac App Store

    2.) Sign in with a valid Apple ID : Username and Password (iTunes Store or Apple Online Store account)

    3.) Enter the redemption code provided above.

    4.) To complete this process, click Redeem Button.

    Once your „Up To Date“ Code is successfully redeemed, your software will begin downloading. You will not be able to redeem this code again, as it will no longer be valid.

    Please review the Terms and Conditions and Software License agreement for more information:

    http://www.apple.com/macosx/uptodate/
    http://www.apple.com/legal/itunes/ww
    http://www.apple.com/legal/sla

    Please note that we can only process applications for the program to update Mac OS X Lion.
    For queries that do not have the program Mac OS X Lion Up-to-Date, please consult .

    I hope this clarifies your concerns, Robert. Please let me know if you require any further assistance with this issue, as it would be my pleasure to assist you. Thank you very much for being part of the iTunes/Mac App Store family. Have a wonderful day!

    Sincerely,
    Diane

    #275523
    poper
    Účastník (Participant)

    oficialna podpora spolocnosti APPLE Inc.
    0800 004640
    iba po anglicky
    na stranke APCOM-u (autorizovany distributor)
    http://apcom.sk/servis-podpora/

    o tom cisle viem uz dlhsie, ale preco ma to nenapadlo neviem

    #275525
    kennik
    Účastník (Participant)

    ked to skusam vyplnit znova.. neberie mi S/N…

    #275572
    petko10
    Účastník (Participant)

    Mitrax, daj prosim ta kontakt na ktory si pisal ten mail. Dik

    #275589
    mitrax
    Účastník (Participant)

    petko10 – ten kontakt nemam nakolko je to formular, ktory po prihlaseni vyplnis na Apple store a zrejme system potom prideli zadanu reklamaciu na riesenie urcitemu clovekovi co moze byt hocikto zo Apple support teamu. Kontaktny formular najdes po prihlaseni do Apple store alebo iTunes v casti account a nasledne potom v applications alebo lepsie v account and billing, nakolko tam hned sa objavi formular na zadanie dotazu. Ale v podstate to mas jedno, pretoze aj ked by si isiel cez ten Apple store tak uz z odpovede je vidno, ze som sa nikam dalej neposunul… nejako celemu tomuto pristupu od Apple nechapem… nechapem preco mi nie su priamo zo supportu schopni realne pomoc, nechapem preco to Apple vybavenie tak dlho trva (je to uz tyzden od podania ziadosti a nikam dalej som sa neposunul)…proste nechapem

    #275609
    Kubkooo
    Účastník (Participant)

    chod na piratebay a neries tu hovadiny a nerob z komara slona.

    #275612
    mayoxy
    Účastník (Participant)

    no teoreticky kubko mas pravdu, ale oni skor rozoberaju princip a vobec apple ako firmu ktora nerobi veci tak ako by mozno mala.

    ja tiez mam kupeny macbook po 6.juny a tiez riesim tuto vec, ale ked tak nad tym rozmyslam, tak aj keby mi ten redeem kod poslali este by som pockal s tym updatom. dam si ho mozno tak o dva mesiace o mesiac ked pride ios 5, hlavne preto aby uz bol aspon 10.7.3, 10.7.4

    #275649
    nd_lama
    Účastník (Participant)

    @ mayoxi – tu ide presne o to co si povedal, hlavne aby sme to mali stiahnute (nikoho nebude zaujimat, ci boli technicke problemy, ale ze si presvihol deadline). to ci si to nainstalujem teraz, alebo o mesiac uz je moja vec


    @kubkooo
    – naco stahovat, ked mozem mat original free?

    #275676
    McJobs
    Účastník (Participant)

    Zdravim, ked som zakupil Mac v USA, mam pouzit formular pre Slovensko, alebo pre Spojene staty ?

    #275679
    Majdo
    Účastník (Participant)

    Došiel už niekomu ten mail s kodom?

    #275687
    mayoxy
    Účastník (Participant)

    @peterson myslim ze jednoznacne pre Spojene staty. aspon ja by som pouzil ten

    #275704
    Safer
    Účastník (Participant)

    No takze oficialne dnes rano o 00:26 mi prisiel kod a zacal som stahovat Lion :D

    #275705
    nd_lama
    Účastník (Participant)

    pridavam sa, tiez mi prisiel kod – konecne :)

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 62 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.