Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Nevybavená reklamácia T-mobile
- Toto téma obsahuje 10 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 years, 10 months od sleepwalk3r.
-
AutorPríspevky
-
1. marca 2012 o 12:57 #84626NenusssÚčastník (Participant)
Prajem pekný den, máte niekto skúsenosť s reklamáciou v T-mobile?dal som reklamovať iphone 4 32GB nakoľko mi nefungovali bočné tlačidlá a tichý režim. Telefon sa však z reklamácie vrátil nevybavený a neopravený nakoľko slot na SIM kartu nebol z IMEI súhlasným s telefonom, nakoľko ten som stratil. Na základe toho mi neuznali reklamáciu. To je v riti dávate reklamovať tlačidlá a bočný panel a oni Vám neuznajú reklamáciu kvoli slotu na sim kartu. Ako to mám riešiť ?viete mi niekto poradiť ako a kde to mám reklamovať?
1. marca 2012 o 13:14 #305066DrevoplechÚčastník (Participant)Ja by som to reklamoval priamo v T-Mobile znovu… Napis si odvolanie proti rozhodnutiu servisu. Do toho odvolania by som napisal asi nieco v zmysle ze:
Slot na SIM kartu je sice sucastou telefonu, ale uzivatel je opravneny ju vyberat bez toho aby mechanicky zasahoval do pristroja co by mohlo viest k poruseniu zarucnych podmienok. Vzhladom k tomuto faktu je teoreticky aj prakticky mozne, ze slot na kartu sa poskodi, alebo strati a uzivatel je nuteny ju niecim nahradit ako sa to stalo aj v mojom pripade. Ak servisny technik preukaze, ze zavada na pristroji je sposobena neoriginalnym suflikom na SIM kartu, som v tom pripade ochotny zaplatit vsetky naklady na diagnostiku s tymto zistenim spojene.
V opacnom pripade ziadam o odstranenie zavady na mojom pristroji v ramci zaruky bezplatne, nakolko suflik simkarty nie je predmetom reklamacie a nijako neovplivnuje funkcionalitu zariadenia.
1. marca 2012 o 13:25 #305067kuslakÚčastník (Participant)tomu hovorím „ODPOVEĎ“ :)
nice drevoplech1. marca 2012 o 14:16 #305075AndresoÚčastník (Participant)Ako vidím, v poslednej dobe sú s reklamáciou samé problémy(o Orange ani nehovorím). A keď aj reklamáciu uznajú, nepríde telefón v 100% stave. Už ostáva iba mať šťastie na dobrý kus pri kúpe :D
1. marca 2012 o 14:40 #305078DrevoplechÚčastník (Participant)Nechcem ociernovat servis PPI ETC, ale myslim, ze prave tam to vsetko zlyhava. Vacsinu ludi co poznam, tak na toto servisne centrum nespominaju zrovna s usmevom na tvari.
1. marca 2012 o 15:28 #305085vlastrÚčastník (Participant)Drevoplech: JJ mas plne pravdu. Pracoval som v Orangei a z PPIcka nam chodilo strasne vela telefonov s „divnymi“ vyjadreniami. Telefon došiel ako opraveny, ale hned pri odovzdavani telefonu sa vada prejavila znovu… A niektory ludia maju take „stastie“ ze im to takto opravuju aj dva tri krat… je to sila…
1. marca 2012 o 16:05 #305091DrevoplechÚčastník (Participant)Ich oblubene vyjatrenie „nutna vymena swap modulu“ je iba dokazom toho, ze nevedia co robia.
Tiez je zaujimave ked ti vratia telefon po oprave v este horsom stave ako si ho tam poslal a naslednu reklamaciu ti zamietnu z dovodu neatorizovaneho zasahu.
1. marca 2012 o 16:09 #305092NenusssÚčastník (Participant)Dakujem veľmi pekne za odpoved, určite to takto budem riešiť aj teraz.
1. marca 2012 o 16:11 #305093McJobsÚčastník (Participant)Nech tu uz je Apple online store. Len kvoli tomu servisu by som si iPhone u opeeratora nekupil. Ked kupite cez online store a sa vam dojebabre iPhone, nikde nechodite, poslu kuriera nech to vyzdvihne, a dovezie vam novy kus.
1. marca 2012 o 16:23 #305095MitoÚčastník (Participant)Z Apple Online storu sa dá kupovať na firmu,resp. dá sa odpísať DPH?
4. marca 2012 o 8:43 #305341sleepwalk3rÚčastník (Participant)@Mito
Z Apple Online storu momenalne nekupis NIC, pretoze na slovensku neexistuje … -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.