Nevybavená reklamácia T-mobile

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Nevybavená reklamácia T-mobile

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Autor
    Príspevky
  • #84626
    Nenusss
    Účastník (Participant)

    Prajem pekný den, máte niekto skúsenosť s reklamáciou v T-mobile?dal som reklamovať iphone 4 32GB nakoľko mi nefungovali bočné tlačidlá a tichý režim. Telefon sa však z reklamácie vrátil nevybavený a neopravený nakoľko slot na SIM kartu nebol z IMEI súhlasným s telefonom, nakoľko ten som stratil. Na základe toho mi neuznali reklamáciu. To je v riti dávate reklamovať tlačidlá a bočný panel a oni Vám neuznajú reklamáciu kvoli slotu na sim kartu. Ako to mám riešiť ?viete mi niekto poradiť ako a kde to mám reklamovať?

    #305066
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Ja by som to reklamoval priamo v T-Mobile znovu… Napis si odvolanie proti rozhodnutiu servisu. Do toho odvolania by som napisal asi nieco v zmysle ze:

    Slot na SIM kartu je sice sucastou telefonu, ale uzivatel je opravneny ju vyberat bez toho aby mechanicky zasahoval do pristroja co by mohlo viest k poruseniu zarucnych podmienok. Vzhladom k tomuto faktu je teoreticky aj prakticky mozne, ze slot na kartu sa poskodi, alebo strati a uzivatel je nuteny ju niecim nahradit ako sa to stalo aj v mojom pripade. Ak servisny technik preukaze, ze zavada na pristroji je sposobena neoriginalnym suflikom na SIM kartu, som v tom pripade ochotny zaplatit vsetky naklady na diagnostiku s tymto zistenim spojene.

    V opacnom pripade ziadam o odstranenie zavady na mojom pristroji v ramci zaruky bezplatne, nakolko suflik simkarty nie je predmetom reklamacie a nijako neovplivnuje funkcionalitu zariadenia.

    #305067
    kuslak
    Účastník (Participant)

    tomu hovorím “ODPOVEĎ” :)
    nice drevoplech

    #305075
    Andreso
    Účastník (Participant)

    Ako vidím, v poslednej dobe sú s reklamáciou samé problémy(o Orange ani nehovorím). A keď aj reklamáciu uznajú, nepríde telefón v 100% stave. Už ostáva iba mať šťastie na dobrý kus pri kúpe :D

    #305078
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Nechcem ociernovat servis PPI ETC, ale myslim, ze prave tam to vsetko zlyhava. Vacsinu ludi co poznam, tak na toto servisne centrum nespominaju zrovna s usmevom na tvari.

    #305085
    vlastr
    Účastník (Participant)

    Drevoplech: JJ mas plne pravdu. Pracoval som v Orangei a z PPIcka nam chodilo strasne vela telefonov s “divnymi” vyjadreniami. Telefon došiel ako opraveny, ale hned pri odovzdavani telefonu sa vada prejavila znovu… A niektory ludia maju take “stastie” ze im to takto opravuju aj dva tri krat… je to sila…

    #305091
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Ich oblubene vyjatrenie “nutna vymena swap modulu” je iba dokazom toho, ze nevedia co robia.

    Tiez je zaujimave ked ti vratia telefon po oprave v este horsom stave ako si ho tam poslal a naslednu reklamaciu ti zamietnu z dovodu neatorizovaneho zasahu.

    #305092
    Nenusss
    Účastník (Participant)

    Dakujem veľmi pekne za odpoved, určite to takto budem riešiť aj teraz.

    #305093
    McJobs
    Účastník (Participant)

    Nech tu uz je Apple online store. Len kvoli tomu servisu by som si iPhone u opeeratora nekupil. Ked kupite cez online store a sa vam dojebabre iPhone, nikde nechodite, poslu kuriera nech to vyzdvihne, a dovezie vam novy kus.

    #305095
    Mito
    Účastník (Participant)

    Z Apple Online storu sa dá kupovať na firmu,resp. dá sa odpísať DPH?

    #305341
    sleepwalk3r
    Účastník (Participant)

    @Mito
    Z Apple Online storu momenalne nekupis NIC, pretoze na slovensku neexistuje …

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.