Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Nefungujuca iMessage pri prenose cisla od operatora
- Toto téma obsahuje 11 odpovedí, 9 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 rokmi od
serpico.
-
AutorPríspevky
-
5. decembra 2013 o 19:14 #97582
serpicoÚčastníkAhojte,
riesil uz niekto problem s iMessage, ktory nastal pri zmene operatora? konkretne ide o to ze mi nevie aktivovat telefonne cislo a pise ze „caka sa na aktivaciu…“ Konkretne: prechadzal som s O2 do Orange. Predtím to fungovalo bez problemoc.Dakujem za radu
5. decembra 2013 o 20:25 #372323
scenicÚčastníkMam rovnaky problem. Riesil som to s operatorom, ten ma poslal do haja ze to ma riesit apple. Tak som to riesil cez ich support a trepal mi blbosti o tom, ze cislo neni zaregistrovane ku kontu co je samozrejme blbost. Takze mi to nefunguje… Cely apple support je na …. uz vyse mesiaca sa snazum aby mi opravili apple ID, neda sa mi zmenit krajina a z toho dovodu nemozem zadat SK platobnu kartu.
5. decembra 2013 o 20:44 #372333iTuxx
Moderátorja som tiez presiel z O2 do Orange a nemam s iMessage problemy, aktivovali sa hned.
27. decembra 2013 o 18:10 #374197adrian
Účastník27. decembra 2013 o 21:49 #374229
MoRFiÚčastníkreset network settings ste skusali? pri zmene operatora musite zmenit aj nastavenia a tie sa vykonaju pri resetovani siete.
28. decembra 2013 o 9:01 #374262
MacGSMÚčastníkskusal som network reset, zmenu casoveho pasma, reset neviem coho vsetkeho az po factory reset kde som dal „nastavit ako novy iphone“ a bezuspesne… stale vypisuje „caka sa na aktivaciu“ a za den „aktivacia neuspesna“…
28. decembra 2013 o 9:21 #374265
Jakub DandulÚčastníkJa som mal presne takýto istý problém. Po prenose čísla z O2 do Orange sa mi nedali aktivovať iMessage. Zhruba po dvoch mesiacoch som to skúsil znovu aktivovať a podarilo sa. Čiže moja rada znie čakať. Orange mi v tom neporadil.
30. decembra 2013 o 18:02 #374413adrian
ÚčastníkOrange mi vymenil t.c zadarmo. Problem vyrieseny. :)
31. decembra 2013 o 1:45 #374434
MoRFiÚčastníkTo je riesenie, zmena t.c.
16. júla 2014 o 20:55 #386817
TomasPBÚčastníkPodarilo sa to už niekomu vyriešiť nejako oficiálne? Lebo nastal mi podobný problém, ale z iného dôvodu.
Resetoval som celý iPhone ako nový všetky nastavenie proste všetko a popri tom som si vytvoril nové Apple ID kde som zadal aj t.c. Spustil som iPhone a teraz mi nechce aktivovať iMessage vôbec.25. septembra 2015 o 9:18 #410626
????Účastníkvcera prechod z Orange do O2 – nefunkcne iMessage, Facetime. network reset aj rozne sposoby vypnutia zapnutia som skusal, bezvysledne, uvidime aka bude faktura.
skusal som volat do Apple na 0800004640, ale po dvojminutovom monologu a uvedeni do obrazu ohladom europskych smernic som stlacil cislo 3 – iPhone, kde ma anglicky hovoriaci automat poslal do riti (contact your provider, fok off) a zlozil.
kam treba volat, alebo jak sa ku applu dostat?
25. septembra 2015 o 12:35 #410643
????ÚčastníkUpdate: po prenose cisla si telefon nevie vycitat telefonne cislo zo sim karty, lebo tam ziadne neni. Po zadani cisla v app Phone iMessage prebehla vporiadku
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
