MobileMe smtp problém

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software MobileMe smtp problém

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Autor
    Príspevky
  • #61886
    XcoRpi
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň

    Posledné 2 dni mám problém s smtp serverom na Me.com – smtp.me.com. Mám MacBook Unibody, 10.5.6. Ako wifi router mám AirPort Express, 5Ghz Ndraft, IPv6. DNS využívam OpenDNS.com – 208.67.222.222
    208.67.220.220 Ako nastavené na klientovi (MacBooku Aluminum) taktiež na routroch.

    Hlavný „modem/router“ je Draytek Vigor 2700 VGST – pripojenie T-Com Turbo G2. Zapnutý firewall (všetky možnosti), celé 2 roky mi to šlo normálne. Skúšal som i reštart oboch zariadení a načítania novej vonkajšej IP.

    Taktiež mám stiahnutý tento certifikát priamo z T-Comu na autentifikáciu:

    http://www.t-com.sk/Default.aspx?CatID=1112

    Skúšal som už logout zo systému s MobileMe acc, znovu prihlásenie. Nepomohlo. V Mail App nemám žiaden iný acc. Ping na smtp.me.com nereaguje, v Maile v kontrole pripojení jak na smtp, tak priamo na účet mi indicátor ukazuje, že je všetko ok, pritom pri odosielaní to vyhadzuje chybu. Vo web rozhraní mi mail odošle bez problémov.

    Má tu ešte niekto podobné problémy?

    Okej, vyriešené, môžete lock.

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.