MB Pro Retina 13′ 2013 alebo iMac 21,5′ 2013?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware MB Pro Retina 13′ 2013 alebo iMac 21,5′ 2013?

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Autor
    mstredansky
    Účastník (Participant)

Dobrý deň.

Rád by som poprosil o radu. Chcem prejsť na Mac a rozmýšľam nad Macbook Pro 13′ 2013, alebo iMac 21,5 2013. Som študent a zrejme by sa mi hodila nejaká tá mobilita čo sa počítača týka, ale na poznámky atď. „v teréne“ už používam iPad (3. generácia).

Rozhodujem sa teda z hľadiska používania. Rád by som sa aj zahral a na to mi integrovaná grafika v MB (Intel Iris Graphics) a tých 13′ príde málo. Na druhej strane je tu ale tá mobilita.
    Ide aj o to, že obe zariadenia stoja 1.500€ a keď si porovnám špecifikácie, tak mi za tú istú cenu vychádza rozdiel takýto:
    MB Pro: Intel i5 dual-core 2,4 GHZ, 8GB RAM, 256 GB SSD, Intel Iris Graphics, Retina
    iMac: Intel i5 quad-core 2,9 GHz, 8GB RAM, 1TB HDD, GeForce 750 1GB

Keď sa teda chcem aj zahrať, ale vačšinou pôjde o činnosť spojenú so školou (hrávam najviac WoW), čo by ste mi odporučili z týchto dvoch? Je mi v podstate jedno na čom si budem písať veci do školy, ale iMac si do postele ťažko zoberiem. Na druhú stranu mi zas pri rovnakej cene za výkonnostne úplne iný HW vychádza lepšie iMac.

Vďaka.

iMartin
    Účastník (Participant)

Hlasujem za MacBook Pro, mám tieto dôvody:

1. Flexibilita. Predsa je to prenosné a teda nech nastane hociaká nečakáná situácia, ktorá bude vyžadovať OS X v teréne, s notebookom nie je problém. iMac by si „zabetónoval“ na stole a koniec.

2. SSD. Ak by si mal málo priestoru, tak za pár € kúpiš 3 TB disk.

3. Ak nie si hardcore gamer, ktorý si potrpí na maximálne detaily, tak Iris ti bude stačiť. Ja som hrával WoWko na Air 2012 s o dosť slabším čipom a mohol som si dovoliť mať niektoré nastavenia na maxime.

bawy
    Moderátor