Kombinácia Aperture a iPhoto ’08 – import fotiek

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Kombinácia Aperture a iPhoto ’08 – import fotiek

Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
  • Autor
    Príspevky
  • #56195
    Tommy_Verceti
    Moderátor

    používa to niekto takto? Mal by som pár otázok.
    Dal som importovať library z iphoto tak, aby ostali fotky na svojom mieste. Čo sa stane ak zmažem napr. v iphoto alebo v aperture? Zmaže sa v oboch programoch? Aj na HDD? Alebo ako?

    Ďalej pri importovaní používam hlavne ilife no niektoré fotky ktoré chcem spracovať (som amatérsky fotograf) importujem do aperture. Dá sa nastaviť nejaká synchronizácia? alebo som urobil hlúposť a bolo by lepšie mať dve oddelené library jednu na “umelecké” foto a druhú na rodinné? Ako to riešite tí ktorí ste v podobnej situácii ako ja? :)Ďakujem veľmi pekne za rady a odpovede…

    #116429
    EmElEn
    Účastník (Participant)

    Rozhodne by som Ti odporúčal používať len jeden z nich. Neviem, akú “hlúposť” máš na mysli, no ak je to skazenie fotky úpravami, oba programy dokážu revert to original.

    To, čo si písal v prvom odstavci určite nefunguje tak, ako si predstavuješ. :)

    #116431
    Tommy_Verceti
    Moderátor

    hlúposťou som myslel to čo je v prvom odstavci – že som dal importovať z iphoto do aperture

    a ako to teda funguje? keď nie ako si predstavujem

    #116437
    EmElEn
    Účastník (Participant)

    Ja som Tvoju predstavu bral takto:

    Imporuješ z iPhoto do Aperture -> Každá zmena v iPhoto sa automaticky prejaví aj v Aperture.

    Tak to podľa mňa nefunguje. Odporúčam Ti riešenie, ktoré mám ja – v iPhoto sú rodinné fotky, ku ktorým pristupujem iba občas, v Aperture moje osobné, ktoré sú určené na úpravu.

    #116446
    Tommy_Verceti
    Moderátor