Koľko stojí iOS vývoj.

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Koľko stojí iOS vývoj.

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 1 až 14 (z celkového počtu 14 )
  • Autor
    Príspevky
  • #75929
    jixo
    Účastník (Participant)

    Čuste.

    Čo stojí vývoj appky ako napr. doodle jump alebo imilk ?
    chcel by som podobnu appku.

    potrebujme help.

    #254670
    mamvtrubke
    Účastník (Participant)

    asi jeden rok

    #254674
    mamvtrubke
    Účastník (Participant)

    Ja vravim za seba. Mna to stalo jeden rok :-).

    #254675
    Peko00001
    Účastník (Participant)

    a co si vytvoril za 1 rok?

    #254676
    eFkoOo
    Účastník (Participant)

    ak ju chces spravit ty sam tak polroka-rok plus 99usd rocny enrollment,podmienkou je Mac,cize ak nemas tak aj ten….ak ju chces dat urbit nejakemu developerovi tak cca od tych 4-5tisic eur ak chces aj autorske prava

    #254682
    ViRPo
    Účastník (Participant)

    Ak má plat 120 000 -150 000 Kč ako píšu tu http://appleforum.sk/showthread.php?t=129 A aplikácia sa vyvíja dajme tomu 2-3 mesiace. tak taká appka môže stáť cca. 20 000 Euro. Aspoň to je môj názor. Aj záleží na obtiažnosti aplikácie a ostatných faktoroch ako marketing a podobne.

    #254683
    Anonymný
    Neaktívny

    iOS nemam na ziadnom zariadeni ani pre iOS neprogramujem, ale to vazne su tie ceny take vysoke? za aplikaciu typu doodle jump by som si na desktop predstavoval cenu okolo 500euro. vazne su iOS developeri tak drahi?

    #254685
    termix
    Účastník (Participant)

    Nuda7: Aj na desktop by si zaplatil radovo viacej.

    #254686
    RioM
    Účastník (Participant)

    Medzi tými dvoma aplikáciami je zásadný rozdiel. Doodle Jump obsahuje veľa grafiky, muselo sa to dobre otestovať aby bolo zrejmé, že je to hrateľné aj vo vyšších leveloch, fyzikálny model zo skákaním tiež asi nebol pre programátora najjednoduchší. Môj odhad je tak 3-5 mesiacov programátor (taký čo bude schopný dať grafikovi relevantné podklady a dohodnúť sa nejakej hudbe s nejakým hudobníkom), 2-4 mesiace grafik, 3 človekomesiace tester.
    .
    Možno sa nájdu aj šikovnejší ľudia, ale tí budú stáť adekvátne viac.

    #254688
    hatto
    Účastník (Participant)

    nie len iOS, ale vsetci, platforma az tak nerozhoduje. ved to je jednoducha matematika – plat programatora (len nazorne cisla 1500 – 4000e/mes) vynasob poctom mesiacov, ktory treba na vyvoj aplikacie. plus ak to ma byt hra, tak potrebujes dobreho grafika, takze sumu mozes zdvojnasobit. a este marketing a popripade prostriedky – desktop,server, licencie…
    ak by bola cena za aplikaciu doodle jump, tak by to muselo byt nieco co dokaze, spravit clovek za tyzden a pol aby to bolo ako tak rentabilne, myslis ze to niekto zvladne?

    #254693
    eFkoOo
    Účastník (Participant)

    odporucam napisat slovenskej firme Eglu,maju za sebou viacej komercnych prac pre iOS,napis im svoje kriteria a potom zasni nad tou cenou ked ta ked ta jedna obycajna appka (nie hra!) vyjde na 18000€ ;)

    nuda7:ano vitaj v svete,kde sa konzum preorientoval masovo na hry a aplikacie,mas na to vzdelanie tak to skus to fakt vyuzit,popri zamestnani fakt slusne vreckove :)

    #254705
    Anonymný
    Neaktívny

    ako vies ake mam vzdelanie?
    ja si programovanim privyrabam popri studiu, programujem vsak webove aplikacie, kde su ceny asi radovo nizsie ako v inych aplikaciach.

    #254712
    eFkoOo
    Účastník (Participant)

    v teme podobnej tejto si to pisal,ze si programator ale zbohatnut sa na tom neda (rozoberali sa tam vysoke skoly a komu boli na co atd) s cim teda nesuhlasim :) webapps su nieco ine ako iOS apps,kedze refund je fakt rychly (minimalne tych 99usd sa ti behom dvoch-troch tyzdnov vrati,cim viac apps tym viac provizie,kedze proviziu mas aj z reklamy,vies defacto zarabat aj na free aplikaciach :) proste si myslim ze to je prilezitost aka tu este nebola (co sa tyka mladych ludi) zober si trebars milionove zarobky hry Tiny Wings ktora bez reklamy a nejakej extra propagacie porazila angry birds behom prvych 100 dni predaja a obsadzuje prve priecky celosvetovo

    #254803
    RioM
    Účastník (Participant)

    @nuda7

    Myslím, že platovo je to jedno či robíš pre iOS alebo web-ky. Ide skôr o to, že vývoj pre iOS je ďaleko pomalší ako vývoj v inom jazyku. Nie je tu garbage collector, kompilátor neodhalí spústu chýb (na rozdiel napríklad od Javy), keď aplikácia spadne tak nevieš presne kde a prečo atď….

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 1 až 14 (z celkového počtu 14 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.