Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › Koľko stojí iOS vývoj.
- Toto téma obsahuje 13 odpovedí, 9 hlasov, a bola naposledny upravená pred 14 years, 5 months od
RioM.
-
AutorPríspevky
-
10. marca 2011 o 13:59 #75929
jixo
Účastník (Participant)Čuste.
Čo stojí vývoj appky ako napr. doodle jump alebo imilk ?
chcel by som podobnu appku.potrebujme help.
10. marca 2011 o 14:07 #254670mamvtrubke
Účastník (Participant)asi jeden rok
10. marca 2011 o 14:18 #254674mamvtrubke
Účastník (Participant)Ja vravim za seba. Mna to stalo jeden rok :-).
10. marca 2011 o 14:21 #254675Peko00001
Účastník (Participant)a co si vytvoril za 1 rok?
10. marca 2011 o 14:22 #254676eFkoOo
Účastník (Participant)ak ju chces spravit ty sam tak polroka-rok plus 99usd rocny enrollment,podmienkou je Mac,cize ak nemas tak aj ten….ak ju chces dat urbit nejakemu developerovi tak cca od tych 4-5tisic eur ak chces aj autorske prava
10. marca 2011 o 14:56 #254682ViRPo
Účastník (Participant)Ak má plat 120 000 -150 000 Kč ako píšu tu http://appleforum.sk/showthread.php?t=129 A aplikácia sa vyvíja dajme tomu 2-3 mesiace. tak taká appka môže stáť cca. 20 000 Euro. Aspoň to je môj názor. Aj záleží na obtiažnosti aplikácie a ostatných faktoroch ako marketing a podobne.
10. marca 2011 o 14:56 #254683Anonymný
NeaktívnyiOS nemam na ziadnom zariadeni ani pre iOS neprogramujem, ale to vazne su tie ceny take vysoke? za aplikaciu typu doodle jump by som si na desktop predstavoval cenu okolo 500euro. vazne su iOS developeri tak drahi?
10. marca 2011 o 15:03 #254685termix
Účastník (Participant)Nuda7: Aj na desktop by si zaplatil radovo viacej.
10. marca 2011 o 15:05 #254686RioM
Účastník (Participant)Medzi tými dvoma aplikáciami je zásadný rozdiel. Doodle Jump obsahuje veľa grafiky, muselo sa to dobre otestovať aby bolo zrejmé, že je to hrateľné aj vo vyšších leveloch, fyzikálny model zo skákaním tiež asi nebol pre programátora najjednoduchší. Môj odhad je tak 3-5 mesiacov programátor (taký čo bude schopný dať grafikovi relevantné podklady a dohodnúť sa nejakej hudbe s nejakým hudobníkom), 2-4 mesiace grafik, 3 človekomesiace tester.
.
Možno sa nájdu aj šikovnejší ľudia, ale tí budú stáť adekvátne viac.10. marca 2011 o 15:06 #254688hatto
Účastník (Participant)nie len iOS, ale vsetci, platforma az tak nerozhoduje. ved to je jednoducha matematika – plat programatora (len nazorne cisla 1500 – 4000e/mes) vynasob poctom mesiacov, ktory treba na vyvoj aplikacie. plus ak to ma byt hra, tak potrebujes dobreho grafika, takze sumu mozes zdvojnasobit. a este marketing a popripade prostriedky – desktop,server, licencie…
ak by bola cena za aplikaciu doodle jump, tak by to muselo byt nieco co dokaze, spravit clovek za tyzden a pol aby to bolo ako tak rentabilne, myslis ze to niekto zvladne?10. marca 2011 o 15:22 #254693eFkoOo
Účastník (Participant)odporucam napisat slovenskej firme Eglu,maju za sebou viacej komercnych prac pre iOS,napis im svoje kriteria a potom zasni nad tou cenou ked ta ked ta jedna obycajna appka (nie hra!) vyjde na 18000€ ;)
nuda7:ano vitaj v svete,kde sa konzum preorientoval masovo na hry a aplikacie,mas na to vzdelanie tak to skus to fakt vyuzit,popri zamestnani fakt slusne vreckove :)
10. marca 2011 o 16:07 #254705Anonymný
Neaktívnyako vies ake mam vzdelanie?
ja si programovanim privyrabam popri studiu, programujem vsak webove aplikacie, kde su ceny asi radovo nizsie ako v inych aplikaciach.10. marca 2011 o 17:33 #254712eFkoOo
Účastník (Participant)v teme podobnej tejto si to pisal,ze si programator ale zbohatnut sa na tom neda (rozoberali sa tam vysoke skoly a komu boli na co atd) s cim teda nesuhlasim :) webapps su nieco ine ako iOS apps,kedze refund je fakt rychly (minimalne tych 99usd sa ti behom dvoch-troch tyzdnov vrati,cim viac apps tym viac provizie,kedze proviziu mas aj z reklamy,vies defacto zarabat aj na free aplikaciach :) proste si myslim ze to je prilezitost aka tu este nebola (co sa tyka mladych ludi) zober si trebars milionove zarobky hry Tiny Wings ktora bez reklamy a nejakej extra propagacie porazila angry birds behom prvych 100 dni predaja a obsadzuje prve priecky celosvetovo
11. marca 2011 o 9:16 #254803RioM
Účastník (Participant)@nuda7
Myslím, že platovo je to jedno či robíš pre iOS alebo web-ky. Ide skôr o to, že vývoj pre iOS je ďaleko pomalší ako vývoj v inom jazyku. Nie je tu garbage collector, kompilátor neodhalí spústu chýb (na rozdiel napríklad od Javy), keď aplikácia spadne tak nevieš presne kde a prečo atď….
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.