Je mozne ze iPhone 4 je dostupny na orange e-shope?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Je mozne ze iPhone 4 je dostupny na orange e-shope?

Zobrazuje sa 7 príspevkov - 41 až 47 (z celkového počtu 47 )
  • Autor
    Príspevky
  • #225271
    titinius
    Účastník (Participant)

    neda sa micro sim kupit aj inac ako cez operatora? ci musi byt original od operatora?

    #225274
    MooDy
    Účastník (Participant)

    pochybujem ze by ti ju aktivoval niekto iny ako tvoj operator :) ano, musi to ist cez operatora

    #225280
    SaBeRs
    Účastník (Participant)

    tak problém je iba s iphonom teda orange nemá 32 GB verziu ja som objednal 16 gb verziu a dal som si ju doručit na predajnu a za 30 minút po objednávke mi pípla SMS že si môžem ísť poňho do orangeu . A teda ak si objednáte niečo cez eshop a dáš do doručit do predajne tak oni volajú do predajne a ak sa tam ten telefón nachádza tak bum a je to a na sledovaní objednávky mi svietil 1 bod :D ale telefón už pre mna mali :D aj keď ho nemám bo číslo je na otca a boli problémy so splnomocnením jáááj tak sa to rieši :D:D ale v predajni už na ten iphone nalepili že pre : Mňa :D:D

    #225286
    rixi
    Účastník (Participant)

    to SaBeRs: wow, tak to meni situaciu. objednaval som si 16gb verziu, dnes je u mna 7. prac. den a stale nic, svieti 1. krok. skusim teda aplikovat tvoju techniku, uvidime co to da 8)

    #225355
    titinius
    Účastník (Participant)

    no vcera som opat pisal do Orange :D:D:D
    len tak z flipu, nie v zlom, len tak nechapavo smutne :D:D
    a dnes mi vola teta ze volala do skladu a ze micro sim mi hned zajtra posielaju a ze si podvecer mozem dojst prevziat telefonik :)

    ze problem je v tom ze sim sa sice dodava s telefonom, ale ak nastane situacia ze niekto potrebuje vymenit sim alebo inym sposobom sa stane ze maju na predajni o 1 alebo 2,3 menej, tak mi ho nemozu predat
    inac povedane Ty chujici zrejme predali niekom inemu moju micro sim kartu, s tym ze vsak ja som si ho rezervoval, tak pockam,,, alebo neviem co ,,, :/ :/ :/
    v kazdom pripade tymto chcem povedat ze ak cakate na iPhone (16Gb) tak im piste kazde 3 dni spravu :D a po tyzdni vam teta s lutostou v hlase zavola ze obvolala pol slovenska a vsetko vybavila expresne prave pre Vas ;)
    aspon v mojom pripade to tak fungovalo, tete som podakoval a poprial pekny den. Bez nejakej zloby alebo urazania sa ze to posrali ,,, som predsa slusny clovek ;)

    #226174
    Eende
    Účastník (Participant)

    Ja síce na iP4 čakám len necelý týždeň, ale už som poriadne vytočený. Najprv som sa trepal do Orange, zobral si paušál, a potom mi povedali, že sa nedá 32ka ani len rezervovať kvôli nejakej blbej chybe v systéme. Tak som tri dni po sebe obvolával predajne, či ho náááhodou nemajú, a ak nie tak či sa dá už aspoň obiednať. Samozrejme že 8 z 10 predajní ani len nezdvíhalo telefón počas celého dňa – úžasné. Nakoniec som sa dovolal, a povedali mi, že sa dá už predobjednať. (Teraz myslím osobne pri podpísaní zmluvy, nie cez eshop alebo ako.)
    A tak stále čakám. Už som sa naštval a skúsil to riešiť po známosti, a dotyčný (má v Orange na starosti aj celoplošné objednávanie telefónov alebo čo?..?) povedal, že nikde ho nemajú, a ani nevie kedy ho budú mať. Úžasné. Nikto nič nevie. Ale ako čítam predošlé príspevky tak nejaké predsalen boli. Jáááj keby len v tom nemali taký bordel.

    #226196
    miso13
    Účastník (Participant)

    to titinius:
    preco si myslis, ze tvoja micro sim niekde na sklade ma nieco s tym, ci maju v predajni sim alebo nie? Ak momentalne nie je v predajni, tak urcite nikto nebezi do skladu a neprinesie tebe “slubenu” sim kartu do predajne a neda niekomu inemu, ale tiez mu povedia, ze prave nie je. to by tam ludia cakali hodiny?

    dalsia otazka. preco myslis, ze dali tvoju sim niekomu inemu? ziadna moja/tvoja/niecia sim neexistuje. Nemyslim si ako pisem v prvej otazke, ze by utekali ludia hore dolu a prenasali simky ludom, ktori ich maju objednane cez net. A aj keby, myslim, ze clovek co do “mojho obchodu” meria cestu osobne ma prednost pred telefonom, mailom, eshopom atd. akoby si sa zatvaril, ked stojis v obchode a zrazu ti niekto telefonatom, mailom vyfukol tovar a ani sa nemienil ukazat?

    posledna vec je, ze ak niekto v hociakej objednavke slubi, ze dana vec bude, je docela pekne vsetky svoje zavazky dodrzat, pretoze prave preto si ho clovek vybral. Nechcem byt hnidopich, ale vela subjektov svoje terminy nedodrzuje a ani sa neobtazuju cloveka nejakym slusnym sposobom oslovit-informovat, odskodnit a uz vobec nehovorim o ospravedlneni.
    {preco su ceny v eshopoch nizsie ako v kamennych obchodoch? aj preto, ze dane veci nedrzia skladom a nemaju tak s tym spojene naklady, preto s tym treba zial bohu pocitat, ale to nie je ospravedlnenie}
    preto aj tvoj pozitivny aj negativny prispevok maju zmysel, pretoze ludia maju realnu odozvu vidiet co sa deje. Operator nechce mat na internete text: “XY operator nedodava na cas” apod…

    {nepracujem ani pre jedneho slovenskeho operatora, ak by sa vam zdalo ze ich obhajujem}

Zobrazuje sa 7 príspevkov - 41 až 47 (z celkového počtu 47 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.