Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Je mozne ze iPhone 4 je dostupny na orange e-shope?
- Toto téma obsahuje 46 odpovedí, 17 hlasov, a bola naposledny upravená pred 14 years, 10 months od
Ivandk.
-
AutorPríspevky
-
7. septembra 2010 o 13:52 #225271
titinius
Účastník (Participant)neda sa micro sim kupit aj inac ako cez operatora? ci musi byt original od operatora?
7. septembra 2010 o 14:34 #225274MooDy
Účastník (Participant)pochybujem ze by ti ju aktivoval niekto iny ako tvoj operator :) ano, musi to ist cez operatora
7. septembra 2010 o 15:28 #225280SaBeRs
Účastník (Participant)tak problém je iba s iphonom teda orange nemá 32 GB verziu ja som objednal 16 gb verziu a dal som si ju doručit na predajnu a za 30 minút po objednávke mi pípla SMS že si môžem ísť poňho do orangeu . A teda ak si objednáte niečo cez eshop a dáš do doručit do predajne tak oni volajú do predajne a ak sa tam ten telefón nachádza tak bum a je to a na sledovaní objednávky mi svietil 1 bod :D ale telefón už pre mna mali :D aj keď ho nemám bo číslo je na otca a boli problémy so splnomocnením jáááj tak sa to rieši :D:D ale v predajni už na ten iphone nalepili že pre : Mňa :D:D
7. septembra 2010 o 16:05 #225286rixi
Účastník (Participant)to SaBeRs: wow, tak to meni situaciu. objednaval som si 16gb verziu, dnes je u mna 7. prac. den a stale nic, svieti 1. krok. skusim teda aplikovat tvoju techniku, uvidime co to da 8)
7. septembra 2010 o 22:20 #225355titinius
Účastník (Participant)no vcera som opat pisal do Orange :D:D:D
len tak z flipu, nie v zlom, len tak nechapavo smutne :D:D
a dnes mi vola teta ze volala do skladu a ze micro sim mi hned zajtra posielaju a ze si podvecer mozem dojst prevziat telefonik :)ze problem je v tom ze sim sa sice dodava s telefonom, ale ak nastane situacia ze niekto potrebuje vymenit sim alebo inym sposobom sa stane ze maju na predajni o 1 alebo 2,3 menej, tak mi ho nemozu predat
inac povedane Ty chujici zrejme predali niekom inemu moju micro sim kartu, s tym ze vsak ja som si ho rezervoval, tak pockam,,, alebo neviem co ,,, :/ :/ :/
v kazdom pripade tymto chcem povedat ze ak cakate na iPhone (16Gb) tak im piste kazde 3 dni spravu :D a po tyzdni vam teta s lutostou v hlase zavola ze obvolala pol slovenska a vsetko vybavila expresne prave pre Vas ;)
aspon v mojom pripade to tak fungovalo, tete som podakoval a poprial pekny den. Bez nejakej zloby alebo urazania sa ze to posrali ,,, som predsa slusny clovek ;)12. septembra 2010 o 21:20 #226174Eende
Účastník (Participant)Ja síce na iP4 čakám len necelý týždeň, ale už som poriadne vytočený. Najprv som sa trepal do Orange, zobral si paušál, a potom mi povedali, že sa nedá 32ka ani len rezervovať kvôli nejakej blbej chybe v systéme. Tak som tri dni po sebe obvolával predajne, či ho náááhodou nemajú, a ak nie tak či sa dá už aspoň obiednať. Samozrejme že 8 z 10 predajní ani len nezdvíhalo telefón počas celého dňa – úžasné. Nakoniec som sa dovolal, a povedali mi, že sa dá už predobjednať. (Teraz myslím osobne pri podpísaní zmluvy, nie cez eshop alebo ako.)
A tak stále čakám. Už som sa naštval a skúsil to riešiť po známosti, a dotyčný (má v Orange na starosti aj celoplošné objednávanie telefónov alebo čo?..?) povedal, že nikde ho nemajú, a ani nevie kedy ho budú mať. Úžasné. Nikto nič nevie. Ale ako čítam predošlé príspevky tak nejaké predsalen boli. Jáááj keby len v tom nemali taký bordel.13. septembra 2010 o 2:20 #226196miso13
Účastník (Participant)to titinius:
preco si myslis, ze tvoja micro sim niekde na sklade ma nieco s tym, ci maju v predajni sim alebo nie? Ak momentalne nie je v predajni, tak urcite nikto nebezi do skladu a neprinesie tebe „slubenu“ sim kartu do predajne a neda niekomu inemu, ale tiez mu povedia, ze prave nie je. to by tam ludia cakali hodiny?dalsia otazka. preco myslis, ze dali tvoju sim niekomu inemu? ziadna moja/tvoja/niecia sim neexistuje. Nemyslim si ako pisem v prvej otazke, ze by utekali ludia hore dolu a prenasali simky ludom, ktori ich maju objednane cez net. A aj keby, myslim, ze clovek co do „mojho obchodu“ meria cestu osobne ma prednost pred telefonom, mailom, eshopom atd. akoby si sa zatvaril, ked stojis v obchode a zrazu ti niekto telefonatom, mailom vyfukol tovar a ani sa nemienil ukazat?
posledna vec je, ze ak niekto v hociakej objednavke slubi, ze dana vec bude, je docela pekne vsetky svoje zavazky dodrzat, pretoze prave preto si ho clovek vybral. Nechcem byt hnidopich, ale vela subjektov svoje terminy nedodrzuje a ani sa neobtazuju cloveka nejakym slusnym sposobom oslovit-informovat, odskodnit a uz vobec nehovorim o ospravedlneni.
{preco su ceny v eshopoch nizsie ako v kamennych obchodoch? aj preto, ze dane veci nedrzia skladom a nemaju tak s tym spojene naklady, preto s tym treba zial bohu pocitat, ale to nie je ospravedlnenie}
preto aj tvoj pozitivny aj negativny prispevok maju zmysel, pretoze ludia maju realnu odozvu vidiet co sa deje. Operator nechce mat na internete text: „XY operator nedodava na cas“ apod…{nepracujem ani pre jedneho slovenskeho operatora, ak by sa vam zdalo ze ich obhajujem}
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.