Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone 4S WiFi
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 years, 10 months od robossss.
-
AutorPríspevky
-
9. marca 2014 o 21:56 #99333mojemenoÚčastník (Participant)
Potreboval by som poradit. Nemozem zapnut Wifi. Moja Wifi obrazovka vyzera rovnako ako tu – http://support.apple.com/kb/ts1559. Skusil som aj odporucane moznosti, teda najskor som resetoval nastavenia siete, ked to nepomohlo resetoval som aj cely iphone, dokonca som ho vymazal a resetoval este raz, napriek tomu nic. Neskor sa mi podarilo Wifi spojazdnit, no ikonka o zapnuti nefunguje a pri pohybe v nastaveniach cely telefon zamrza a ak je pripojeni na Wifi siet, tak sa aj niekedy vypne a zapnutie trva aj 5m(kym sa mi ho podari roznou kombinaciu a dlzkou tlacenia ho zapnut). Takze tych problemov, kvoli wifi je naozaj velke mnozstvo…
iPhone nie je jailbreaknuty takze fakt netusim co s tym mam robit.
Ak sa mi podari najst zarucny list(tusim mam este 4mesiace zaruku), tak jedine co ma napada je ist to Telekomu a uplatnit si zaruku. Ak ste niekto mali podobny problem, alebo mi viete pomoct tak budem rad9. marca 2014 o 22:36 #379486Jakub DandulÚčastník (Participant)Pokiaľ je v záruke tak nečakaj a bež reklamovať. Nefunkčné Wi-Fi je na 4S častý problém. Po uznaní vady a splnení záručných podmienok aspoň dostaneš nový kus, čo ku koncu záruky poteší. :)
9. marca 2014 o 23:29 #379487mojemenoÚčastník (Participant)Novy kus:))) Tak to by bolo super.
Btw, reklamovali ste uz niekto v Telekome? Ze kolko to trva, a ci musi ist reklamovat ten co to kupil, lebo ja som mobil kupil cez macblog, ale na zarucnom liste meno nie je, tak snad z toho nebude problem.10. marca 2014 o 7:41 #379495Jakub DandulÚčastník (Participant)V Telekome je jedno kto reklamuje. Mne reklamácia trvala cca týždeň a poslali mi nový kus.
10. marca 2014 o 8:25 #379497robossssÚčastník (Participant)Ja som pred mesiacom reklamoval na 4s powerbutton a za 10 pracovnych dni dosiel novy kus. Ak nie si majitel nevadi, staci ti obciansky ;)
10. marca 2014 o 9:09 #379499subsideÚčastník (Participant)Mal som rovnaký problém. Jediné riešenie je reklamácia. Reklamoval som v Orenge-i, ale je to jedno, lebo servisné stredisko je spoločné pre Tcom aj Orange.
Takže choď čím skôr reklamovať telefón a nezabudni si všetko predtým zazálohovať.
10. marca 2014 o 9:32 #379501Jakub DandulÚčastník (Participant)Žiadny občiansky samozrejme netreba.
10. marca 2014 o 13:19 #379521robossssÚčastník (Participant)Odo mna v telekome pytali obciansky, na reklamacny protokol napisali rodne cislo, adresu, bla bla
10. marca 2014 o 13:21 #379522Jakub DandulÚčastník (Participant)Ja som v Telekome robil a nič také nie je v postupoch. Ale to je nepodstatné. Hlavne, že to zobrali, vyreklamovali a vrátili nový kus.
10. marca 2014 o 16:19 #379527drincokÚčastník (Participant)Ako moze zobrat akakolvek firma akykolvek tovar na reklamaciu bez nejakych kontaktnych udajov? :)
Samozrejme sa musis preukazat nejakym svojim dokladom, najlepsie obcianskym.
No tak potom daj vediet ako si dopadol s reklamaciou a ci ti dali novy resp. refurbished iphone. ;)10. marca 2014 o 17:49 #379532mojemenoÚčastník (Participant)A este otazka, lebo zatial som mal vzdy stastie na hardware… :) Musim s iphonom pri reklamacii vratit aj vsetko prislusenstvo?
10. marca 2014 o 17:52 #379533robossssÚčastník (Participant)nie staci phone. Ani krabicku ani kabel ani nic. Kabel sa dava jedne ked je nieco s nabijanim alebo nieco stym spojene
12. marca 2014 o 20:28 #379696mojemenoÚčastník (Participant)Tak som tam bol a
1.ten iPhone dobre ze nepozerali pod lupou, som len trpol, ci mi ho nevratia, lebo tam mam niekde maly skrabancek :D
2. je treba OP
3. je treba original nabijacka(ja som ju dal aj s kablom, mal som ich spojene) kvoli seriovemu cislu na nabijacke18. marca 2014 o 12:34 #380030mojemenoÚčastník (Participant)Neviem, co je so mnou zle, ale zial patrim k tym 0,1% ludi ktorym Telekom nedal novy iphone ale iba opravil stary (vymena swap jednotky)
Nemozem nic zle na Telekom povedat, vybavili ma za menej ako tyzden, seriozny pristup, ale toto zamrzi, chcel som prejst na 5s(predat novy iphone4s ktory by som dostal) a oni takto…
BTW predajca tvrdil, ze je to v podstate „novy kus“…sak jasne ;)…tak by ma zaujimalo, keby som ho chcel predat, ci aj ma hodnotu noveho kusu…ja si skor myslim, ze asi nie…zaruku je tiez len do 3.9.201418. marca 2014 o 14:50 #380038iTuxxModerátorvymena swap modulu znamena ze sa jedna o novy kus, len v zarucnom protokole sa akoze vymenil nejaky diel (swap modul), aby si nemusel dostat novu zaruku, na ktoru mas zo zakona narok pri novom kuse. Su to spiny.
18. marca 2014 o 18:28 #380051robossssÚčastník (Participant)Mne to tez tak spravili, a iphone siel prec za 290€. ked si das sem (https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do) SN toho swapka tak ti napise ze je v zaruke. Teda aspon mne to pisalo…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.