Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone 4 vrateny zo servisu – dovod Zateceny
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 3 months od
Sopis.
-
AutorPríspevky
-
2. februára 2012 o 14:28 #83856
Sopis
Účastník (Participant)Caute ludia
raz som zapajal moj iPhone 4 do USB a evidentne sa mi odpalil.
Fungovat funguje, ale ked ho zapojim, pocitac ho neregistruje – iba ho nabija.
Nepotrebujem radu ohladom tohto, viem co je vo veci (odpaleny logic board).dal som ho do servisu a vyjadrenie servisu je – zateceny – pricom viem, ze mi telefon nikdy do tekutiny nepadol – neni som na hlavu padnuty.
Pravdou je ze ten indikator mam ruzovy, ale nidky v nom nebola voda!Viete mi niekto poradit prosim ako sa voci tomuto vyjadreniu odvolat???
Rady ako „mozes sync cez wifi“ nepotrebujem ani nic podobne.
Iba ako sa da odvolat voci verdiktu zateceny mt.DAKUJEM!
2. februára 2012 o 14:31 #301124sleepwalk3r
Účastník (Participant)zaplatis si znalca, ten zisti ci bolo tvrdenie servisu opravnene a ak nie tak to znovu donesies do servisu so znaleckym posudkom a oni su poviiny to opravit. (zjendodusene povedane)
Inak by som asi odporucil obratit sa na SOI2. februára 2012 o 14:34 #301125Sopis
Účastník (Participant)OK, vies mi dat k tomu „zaplatis si znalca“ detail nejaky prosim?
Akoze, ten indikator mam ruzovy, to vidiet, ale voda v nom nebola. Nie som mechom prasteny.Tym chcem povedat, ze co ked znalec povie, ze mas smolu, mas ruzovy indikator…
2. februára 2012 o 15:24 #301136naRky
Účastník (Participant)sleepwalk3r nemas pravdu, je to este zlozitejsie…
Ak ste presvedčený, že reklamácia je oprávnená, pokúste sa s predajcom dohodnúť. Ak to nebude možné, upozornite ho, že ste pripravený sa brániť.
V prípade, že nebude reklamácia opäť uznaná, môžete si nechať zhotoviť znalecký posudok.
Ak bude posudok vypovedať vo váš prospech, uplatnite reklamáciu opäť u predajcu. Ten však ani v tejto situácii nemusí reklamáciu uznať
Môžete sa brániť súdnou cestou – so znaleckým posudkom máte veľkú šancu na úspech. Naopak predajca riskuje, že namiesto ceny za výrobok, resp. za jeho opravu, bude musieť platiť niekoľkonásobne viac.http://www.pravaspotrebitela.sk/index.php?page=brochures&itemid=9
2. februára 2012 o 15:59 #301149Drevoplech
Účastník (Participant)Moja skusenost je taka, ze ked je indikator vlhkosti aktivovany, tak ti uz asi ani znalec nepomoze… Pracoval som kedysi pre Siemens (ked este robili telefony) a denne volali smutni ludia, ze im servis zrusil zaruku v dosledku vniknutia kvapaliny do pristroja. Smutok vystriedal hnev a obcas aj vyhrazky sudom atd. Nepocul som ale o ziadnom pripade, ze by sa to naozaj dostalo az k sudu, alebo ze by niekto na zaklade znaleckeho posudku nieco ziskal.
Pravda je taka, ze ten indikator aby zcervenal, tak naozaj musi prist do kontaktu s kvapalinou. Cerveny ho tam asi vo vyrobe nenalepili a kondenzacia vody pri prechode zo zimi do tepla by musela byt fakt asi dost silna (ale je to mozne), rovnako ako aj ked sa sprchujes a telefon mas polozeny v kupelni na pracke.
Technik postupoval spravne… vidi cerveny papierik, tak neopravuje.
Sudny znalec asi tiez nebude v telefone hladat frkance vody, ale kukne na cerveny papierik a posle ta s placom domov.Inak kamos dostal rovnaky verdikt pred par mesiacmi tiez na IP4. Tiez si bol isty tym, ze voda v telefone nebola. Papierik v nabijacom konektore bol ale aktivovany, tak dovi…. Vymenil som baterku za 8 Euro a telefon funguje veselo dalej.
Ak chces, tak by som mal mat jeden nahradny konektor na iP4… celu tu spodnu cast kam sa strka kabel. Mozno by to pomohlo. Kamosovi tiez ponukli vymenu dosky za 300 Euro a zmakol som to za 8.
2. februára 2012 o 16:07 #301152Sopis
Účastník (Participant)Jo…problem je, ze ja mam problem v logic boarde…
no nic, sak uvidime co sa s tym bude dat robit, prinajhorsom budem pozuivat bez sync (alebo wifi sync)…achdikes…
2. februára 2012 o 16:18 #301158Sopis
Účastník (Participant)Akoze ked uz nic ine nevyriesim, tak by som skusil aspon konektor..mozes mi dat na teba mail?
2. februára 2012 o 16:31 #301162Drevoplech
Účastník (Participant)iste… pavhal(a)gmail.com
2. februára 2012 o 16:39 #301163Sopis
Účastník (Participant)diky moc ;)
2. februára 2012 o 16:42 #301165Drevoplech
Účastník (Participant)Asi ta sklamem, ale nenasiel som ten konnektor… Asi som to dal tomu kamosovi, kedze to som kupoval pre neho ked sme este nevedeli, ze je chyba iba v baterke. Nasiel som iba ten modul so spodnym reproduktorom.
2. februára 2012 o 16:54 #301166ipodkapo
Účastník (Participant)NO KED SI BOL VO VLHKOM VZDUCHU ALEBO SI HO MAL V NIECOM S VELKOU VLHKOSTOU TAK SA TEN PAPIERIK DO RUZOVA ZAFARBI
2. februára 2012 o 20:59 #301226raul
ModerátorApple priznal, ze mozu byt situacie, ked indikator prejavil znamky kontaktu s vodou, ale telefon do kontaktu s vodou prist nemusel. Preto Apple neprizera len na sfarbenie indikatora – ako to je v Siemens.
Bohuzial sa mi to nechce cele citat, ale skus to reklamovat s vyhlasenim apple o indikatore vlhkosti – skus google.
2. februára 2012 o 21:16 #301228Drevoplech
Účastník (Participant)Raul ma zrejme pravdu…
Potom je to zrele na hromadnu zalobu servisu PPI Etc, kedze tych zaruk zrusili urcite dost vela. O takejto veci by asi mali servisaci vediet.
2. februára 2012 o 21:31 #301231igino
Účastník (Participant)A este jedno, povedzme, doplnkove info: okrem horneho (v sluch. konektore) a dolneho cidla su cidla aj vnutri v telefone. Mne vratili s podobnym vyjadrenim 3GS ale cidla vo vnutri telefonu boli nedotknute.
3. februára 2012 o 0:27 #301250marco11SK
Účastník (Participant)Na záručné servisy operátorov sa u nás môžeš vysrať, po štyroch negatívnych skúsenostiach už dávam ajfouny opravovať za vlastné.
Príp. sa s nimi rok naťahuj, za pár týždňov im ten telefón od nervov otrepeš o hlavu a kúpiš nový.3. februára 2012 o 9:48 #301267Sopis
Účastník (Participant)Chlapciska diky za info ohladom tej updatnuej policy…to by snad mohlo pomoct!
Ale asi skor ani nie ako tak na to pozeram lebo tam sa hovori o iPodoch a nie o iphone…cize nvm -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.