Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › iPhone 4 – pokazený POWER BUTTON + záručák orange e-shop
- Toto téma obsahuje 11 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 4 months od
vlk.
-
AutorPríspevky
-
15. decembra 2011 o 20:51 #82637
vlk
Účastník (Participant)Na mojom iphone 4 sa zničoho nič pokazilo tlačidlo POWER, nespadol ani nič proste sa už nevysunulo spať a leťí dole. Funguje ale treba silno pritlačiť. Počul som už že sa to stalo viacerím, máte niekto skúsenosti s opravou tohto problému alebo reklamáciou u orange ??
Ešte by som sa chcel spýtať či tu niekto objednával iphone z orange e-shop že ako vyzerá záručný list lebo ho neviem nájisť. Našiel som nejaký papier kde sa píše záručný list ale neviem či je úplný lebo mam iba dve kolonky na lavo meno predajca číslo zmluvy a napravo datum predaja, typ výrobku, a IMEI telefónu… Je toto ono či je ku tomu ešte aj ten klasický čo zvykol byť vypísaný perom malý papierik ?
15. decembra 2011 o 21:11 #294032igino
Účastník (Participant)Podľa zákona ti musí stačiť na reklamáciu daňový doklad. Záručný list nepotrebuješ. Interné nariadenia niektorých firiem sú však v rozpore s týmto zákonom a záručný list vyžadujú. Alebo sa stretneš s ochotnými ľudmi, ako ja, a je to bez problémov. Osobne som reklamoval asi tak 9 mesačný iP4 (nefunkčný Home Button). Mal som len blok a nevedel som nájsť záručák. Slečna/pani na predajni vypísala ochotne a bez problémov záručný list nový a telefón prijala na reklamáciu. Trvanie reklamácie? V pondelok som odovzdal a vo štvrtok ten istý týždeň som mal nový kus. Jediné, čo som si nechal napísať do reklamačného protokolu bolo, že detektory prítomnosti kvapaliny sú bielej farby, teda nedotknuté kvapalinou.
Ďalej čítať, len ak sa vám chce.
V minulosti som totiž mal so súdruhmi nepríjemnú skúsenosť, keď som reklamoval „blbnutie“ prepínača tichého režimu a telefón sa mi vrátil s vyjadrením, že bol vytopený a cena opravy by bola €312. Po pár pohárikoch KBŠ som telefón na vlastné triko otvoril, zistil som, že len jedna skrutka nie je na svojom mieste a spôsobovala náhodne skrat na najbližšom spoji, vrátil som ju na miesto, poistil lakom na nechty a telefón odvtedy fungoval ako víno. A k tomu som sa dozvedel, že vo vnútri prístroja sú ďalšie detektory, ktoré samozrejme boli nedotknuté a navyše sa mi ujasnilo to, že páni v servise ani len neotvorili. Smradi!!! Keď som sa snažil reklamáciu v Orange mailom dotiahnuť do konca, nedosiahol som nič. Ani ospravedlnenie, ani žiadne zadosťučinenie, jednoducho nezáujem.
Ak to číta niekto z pomarančovej spoločnosti a má pocit, že na firmu kydám neprávom, nech sa páči: do dnešného dňa mám uložené maily s komunikáciou a potrebnou fotodokumentáciou. Mimochodom to, že bola spravená fotodokumentácia, tvrdilo aj servisné stredisko ústami operátora. Keď som žiadal o doloženie fotodokumentácie, som zistil, že to bol posledný mail, ktorý medzi nami prebehol. odvtedy nič, ani mú, ani bú.
Hlavne, že zákazník platí mesačne pravidelne a poctivo. Načo si ho vážiť. A som u nich, odkedy otvorili prvú predajňu mimo BA, v Trnave. Myslím, že to bol február, alebo marec 1997. Zanedbateľných 14 rokov.15. decembra 2011 o 21:27 #294046Speedy
Účastník (Participant)Pocuj igi…
Vyborne sa mi to citalo..
Nemozes to niekam dalej podunut a zviditelnit to co su tu napisal?:)
Daka lamparen…:)
A na konci dodat to co di napisal ako sa spravaju a atd…
Alebo aj do TV novin…Spravis mi s tym darcek k vianociam:)
Mna tesi ked niekto bojuje proti takymto hajzlikom:)
Sorry za chyby-preklepy-pisem z ip v praci:)15. decembra 2011 o 21:30 #294049igino
Účastník (Participant)Speedy: mimochodom, jednalo sa o ten iP, čo si odo mňa kúpil :-) Takže môžeš potvrdiť, že fungoval. Ja tie fotky ešte stále mám. Horšie je to s dotyčným KBŠ, to sme so švagrom minuli na oslavu opravy. He-héé.
A dávať do niekam? Hmm, na to som už trochu unavený a nestojí mi to za to. Síce týmto svojim postojom nahrávam tomu, že sa takto správajú naďalej, ale ktovie. Možno si po sviatkoch nájdem čas a k danej veci sa ešte vrátim. Výsledok dám vedieť.15. decembra 2011 o 21:33 #294050igino
Účastník (Participant)Spomenul som si, akú má jedna ich predajňa prezývku: Nechtové štúdio!!!! :DDD
17. decembra 2011 o 15:51 #294227vlk
Účastník (Participant)bump…. mal niekto tento problem ?
12. januára 2012 o 20:25 #298072mariodhf
Účastník (Participant)vlk
ja mam presne taký istý problém ako ty, až dokým som si neprečítal Tvoj príspevok som neveril, že e-shop záručák kerý som dostal ku IP branému z ruky, je v pohode, proste som si myslel, že je to oj.b. Tlačidlo som si nechal urgentne opraviť v obyčajnom mobil servise, získal som tým síce čas (byť bez IP čo i len den je poriadny problém), a tá práca aj tak vypadá, tlačidlo musím tiskať ako nikdy, je necitlivé a irituje ma to do nepredstaviteľnej miery. Neviem, či to mám dať do orange (a či to vôbec vyreklamujú keďže niesom prvý majiteľ), alebo znovu mimo orange a modliť sa aby to urobili poriadne.24. januára 2012 o 17:20 #299802Ishvara
Účastník (Participant)Včera sa mi to stalo to isté dám nabíjať keď som prišiel neskôr už mi tiež nefungoval POWER button fakt záhada pre mňa, pred tým som mal 3G a ten mi fungoval bez chyb 3 roky….. Do konca týždňa by som mal stihnúť návštevu pomaranča tak Vám napíšem ako som dopadol, bo v zahraničí s touto závadou menia kus za kus…..
9. februára 2012 o 20:25 #302281Ishvara
Účastník (Participant)No vyjadrenie z pomela, ževraj som ten telefón utopil čo som fakt čumel ani kvapka na phone nepadla tak davaj naspäť, že nesúhlasím s reklamáciou s odôvodnením, že si myslím, že zámerne v servise znehodnotia detektor vlhkosti v telefóne a keď s tým nič nespravia tak ďalší krok je oznámenie na ŠOI že neupozornili na fakt že telefón treba mať v hermiticky uzavretej vitríne. Takže zase čakanie…..
21. marca 2012 o 18:53 #307146mariodhf
Účastník (Participant)Takže iPhone od operátora, samozrejme mimo krvesaj paušál = z ruky. Záručák je diskutabilná záležitosť, alemožno budete mať šťastie a zoberú ho od vás na reklamáciu pokazeného sleep power tlačidla bez toho aby ste mali splnomocnenie od pôvodného majiteľa, ktorý iPhone vybral. Po vyžutí pol balíka orbitiek ste odhodlaní sa svojho nie 100% fungujúceho miláčika vzdať na 30 dní, aby sa závada vyreklamovala. keďže neviete byť bez online sveta dokopy ani necelú hodinu (spánok sa neráta), ochudobníte člena rodiny o iPad. Výsledkom čakania „na teplé rožky“ je neopravený iPhone po 27 dňoch zuffočenia, vymyslené vytopenie prístroja je pre vás naozaj silnou krivdou, lebo o IP ste sa starali ako o malé dieťa.
Príbeh nekončí, ste ochotní podstúpiť ďalšie čakanie. Autorizovaný servis vo vašom okolí nehrozí, a na nejakého šrobkara sa rozhodne spoliehať nebudete. Volíte MCN servis KOŠICE, a ich odpoveďou na celú záležitosť je
98.40€ na faktúre za opravu sleep button. Som skutočne rád, príde mi to cynické21. marca 2012 o 19:10 #307150igino
Účastník (Participant)Vyjadrenie, ze je vytopeny ti dali asi na zaklade pohladu na niektory z vnokajsej strany viditelny senzor. Skus ich poziadat o fotky vnutra telefonu. Tam su totiz dalsie senzory. V iP3GS napr tu: http://davref.hubpages.com/hub/iPhone-Water-Damage-Repair
Vonkajsie totiz v nasich podmienkach lahko „zvlhnu“.21. marca 2012 o 19:57 #307160ruidos
Účastník (Participant)tak toto je vazne pecka. okej, a co nato SOI ? skusal to niekto ?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.