Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Boootcamp
- Toto téma obsahuje 16 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years od
mk01.
-
AutorPríspevky
-
2. novembra 2014 o 22:27 #102512
NoeelÚčastník (Participant)Ahojte, má tu niekto skúsenosti s Bootcamp?
Mal by som pár otázok, lebo na tutorial videách na youtube sa nevyznám.2. novembra 2014 o 23:37 #394890
AirKoÚčastník (Participant)Áno, mám s ním skúsenosti.
3. novembra 2014 o 19:51 #394963
jockerx2Účastník (Participant)Aj ja….:)
6. novembra 2014 o 14:50 #395172
GutyÚčastník (Participant)Ahojte, nechcem zakladať novú tému, keďže sa to týka priamo BootCampu, takže vás prosím o rady tu. Som úplný začiatočník, používam len Windows (v tom som celkom dobrý). Ale syn si kúpil iMac a keďže je málo doma, donútil ma skúšať aj na tomto zariadení. Nainštaloval som Windows 7 s pomocou Bootcampu, podarilo sa mi to na prvý krát a funguje dobre. Ešte pre tých, ktorí by mi hneď vytýkali inštaláciu Windows na iMACu…napríklad aj preto, lebo mám čítačku kariet (všetkých typov), ktorá s MACom nebola kompatibilná. iMac využíva syn hlavne na spracovanie videa a to video potrebuje do iMACu dostať cez čítačku a teda v systéme Windows 7. Ale video chce spracovať v systéme OS x a tu nastáva problém. Keď video stiahne na HDD v systéme Windows, nevidí ho v systéme OS x. Čítal som rôzne diskusie, ale práve o tomto som sa nedočítal nikde a keď aj, tak len staré spred 5 a viac rokov…dá sa toto nejako vyriešiť? Rozmýšľal som aj o kúpe externého HDD (bude aj to vôbec fungovať?), ale bola by to len slabá náplasť a investícia navyše…(iMAC je riadne delo, napr. Fusion Disk 1TB, 16MB RAM, 4GB Nvidia, 27´´display)…jednoducho by som potreboval, aby súbory boli viditeľné ako v jednom systéme tak aj v druhom…poradí niekto?
6. novembra 2014 o 15:04 #395175
RychlikÚčastník (Participant)ext. disk vyrieši problém ale musí byť naformátovaný na exFAT . Potom na neho bude možné ako čítať tak aj zapisovať v oboch platformách