Ako reálne prebieha reklamácia – iPhone 5

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Ako reálne prebieha reklamácia – iPhone 5

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Autor
    Príspevky
  • #96930
    .ed
    Účastník (Participant)

    Ahojte všetci,
    zaujímalo by ma ako vlastne prebieha reklamácia iPhonu 5, alebo celkovo aj iPadov. Viem, že sa to tu riešilo ale najlepšie by bolo vedieť ako to naozaj funguje a nie ako si niekto myslí ako to funguje. Najlepšie od niekoho, kto robí u operátora, servise, predajni alebo Apple store.

    U nás na Slovensku sa poskytuje zo zákona 2 ročná záruka. Apple ponúka len 1 ročnú INT záruku. A zaujímalo by ma ako prebieha servis u nás do 1. roka a po 1. roku do 2. roka záruky. Lebo mne, po 8 mesiacoch vymenili iPhone za repasovaný kus a zaujímalo by ma či by som ho dostal kebyže dám reklamáciu na to isté napr. v 14. mesiaci od kúpy. Ovplyvňuje to niako operátor? Keď opravu/resp. výmenu musí hradiť on a nie Apple?

    Ďakujem všetkým za odpovede ;)

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.