v Mail.app sú správy, na ktoré som už odpovedal, označené takou šípkou. Keď potrebujem nájsť svoju odpoveď na konkrétnu správu láka ma to klikať na ňu ale nijako sa k tej odpovedi neviem dostať (tzn. že po kliku sa nič nestane, ani keď skúšam rôzne funkčné klávesy, dvojklik otvorí správu pri ktorej je šípka, nie odpoveď). Otázka teda znie: ako čo najrýchlejšie nájsť odpoveď na konkrétny e-mail?
Pre porovnanie: hľadať podľa dátumu v adresári s odoslanými správami je z hľadiska stráveného času ekvivalentom večnosti. Ja hľadám niečo do 5 sekúnd. ;-)
Dobrá správa je, že som si dobre pamätal, že mi to kedysi fungovalo. Zlá správa je, že teraz to nefunguje. Tá istá verzia akú spomínate – nadídem nad šípku, objaví sa hover efekt (šípka v krúžku), ale po kliknutí sa nič nestane. Ani po reštarte aplikácie.
coby nie, vsetky postupy: onyx – delete caches, repair permission, reset pram, vytvor si nove konto, ak to tam pojde, skopiruj subory mailu.app do tvojho usera (po zalohe samozrejme) atd… A ak nic nepojde, nakoniec reinstall..
napriek tomu, skus pohladat na nete, urcite ma niekto podobny problem.
Jeee, to je jaka dobra funkcia :). Tiez som nevedel ze to takto funguje a vzdy som hladal moje odpovede v zlozke “sent” … Akurat ma trocha stve ta hlaska ze som ten mail vymazal a pritom ta sprava tam je. Neviem ci to nerobi pri odpovediach odoslanych cez iPhone… Musim to testnut…
EDIT: Takze je to tak ako som pisal, ak odpoviem cez mail.app alebo web rozhranie (pouzivam mobileme na mail) tak sa to zobrazi, ale akonahle odpoviem cez iPhone tak mi hodi hlasku o zmazani…
raul:
No môžeš sa s tým aj takto hrať, ale ja keď riešim nejaký problém, tak sa pýtam, čo je jednoduchšie a zaberie menej času. Podľa mňa reinstall je mnohonásobne rýchlejšie riešenie.
M!ke: Ešte raz: reinstall nie je riešenie, je to len taký dočasný workaround (jediný slovenský ekvivalent tomuto anglickému slovu, ktorý mi napadá, je vulgárny – o**b). Ale súhlasím, že často je to rýchlejšie ako zistiť príčinu problému.
Hľadal som na webe, je to dosť problém, pretože kľúčové slová sú hojne používané v iných kontextoch. Našiel som kdesi že by mohlo pomôcť Rebuild (Mailbox->Rebuild), ale bohužiaľ.
SKúšal som aj klikať v Inboxe, potom v lokálnych mailboxoch, POP, IMAP… Ani ranu. :-(
Tak teda závidím tým, ktorým to funguje. :-) Ja idem skúsiť ten Onyx.
haha, ze workaround :D .D :D
mike: suhlasim, ale nie vzdy je reinstall idealny.
petiar: najdi plist odpovedajuci mail.app a vymaz ho. Restart, vytvori sa novy a uvidis…
Nejako som na to zabudol, nič z navrhovaného som vlastne ani nevyskúšal a dnes som zase potreboval nájsť odpoveď na e-mail, kliknem na šípku a… wait for it… funguje! :-)