Microsoft kúpil tvorcu populárnej to-do aplikácie Wunderlist

Microsoft sa v poslednej dobe čoraz viac zameriava na mobilné zariadenia všetkých platforiem, a aby si zabezpečil pevné postavenie v každej kategórii od emailu až po kalendáre, nebojí sa robiť veľké akvizície. Najprv to bol mobilný mailový klient Acompli, ktorý v januári dostal rebranding na Outlook, a hneď mesiac na to Microsoft oznámil, že získal do svojho portfólia obľúbený mobilný kalendár Sunrise. Najnovšie sa spoločnosť zamerala na to-do aplikácie a za bližšie nešpecifikovanú sumu od 100 do 200 miliónov dolárov odkúpila nemecký startup 6Wunderkinder. Tvorca populárneho Wunderlistu podľa všetkého ostane v najbližšej dobe autonómny – to sa týka ako vývoja budúcich produktov, tak aj ich súčasného sídla v Berlíne.

Wunderlist má cez 13 miliónov registrovaných používateľov a natívne aplikácie na všetkých mysliteľných platformách – od iOS, Macu, Androidu a Windowsu až po Apple Watch a webové rozhranie. Integrácia do exkluzívnej aplikácie pre Windows pri súčasnej politike Microsoftu najskôr nehrozí, no bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa Wunderlist po tejto akvizícii vyberie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.