MAC SA NENAŠTARTUJE

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware MAC SA NENAŠTARTUJE

Zobrazuje sa 18 príspevkov - 1 až 18 (z celkového počtu 18 )
  • Autor
    Príspevky
  • #80929
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Dal som restart svojmu mac a ked ho chcem zapnúť tak sa tam hodí apple logo a dole ten krúžok dlho sa to točí a potom sa sám dá restart a toto mi robí bez prestávky celý deň prosím o pomoc

    #283908
    gs_peter
    Účastník (Participant)

    tak to zapni a skus drzat pri starte ALT a potom daj vediet co tam je

    #283909
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Macblog hd ale ked to dám tak to nepomôže

    #283911
    dubak
    Účastník (Participant)

    mne sa to tiez dialo, problem bol v hdd
    Vloz instalacne dvd a sprav opravy amal by ist a zisti ci nie je nieco s hdd

    #283913
    dtokos
    Účastník (Participant)

    To už som urobil 20krát a nejde

    #283915
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Prosím pomôžte ja nechcem platiť 90eur za opravu

    #283916
    PC alebo MAC?
    Účastník (Participant)

    mal som to v servise, na vine bol nejaký káblik čo ide k hdd

    #283917
    dtokos
    Účastník (Participant)

    No ale to by bolo maximálne ročne.všetko fungovalo a zrazu sa to stane

    #283918
    Ronald
    Účastník (Participant)

    bude to kábel alebo HDD…Skus sa dostat do instalacie pomocou DVD a pozriet sa nato. Ak si si kupil Mac za 1000,- EUR , musel si ratat aj s tym , ze opravy nebudu zial lacne. Tato vec sa ale podla mna dá podomácky vyliecit (vymenou HDD alebo kablu)

    #283920
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Bože zase na *** rada dokáže niekto lepšie poradit?

    #283928
    ervin11
    Účastník (Participant)

    Rozculujes sa a pritom sam nevies presne povedat co s tym je. Skus aspon overit po nastartovani z instalacneho DVD ci je disk v poriadku (cez Disk Utility). Ak to nedokazes, tak verim, ze ak zoberies mac do servisu/predajne, minimalne taki ochotni budu, ze ti povedia co tomu je a co by to stalo. A platit nebudes musiet nic. Iba ak by si si to dal rovno opravit.

    #283994
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Ked tam dám to cd a skontrolujem to tak píše že je všetko ok

    #284090
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Haló?

    #284099
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Smir se s tim, ze lidi tady nejsou servisaci, ale uzivatele. A obavam se, ze ani servisak by ti bez prohlidnuti booku neporadil lip. Takze mas jen tri moznosti.

    1) Zkusit preinstalovat OS na stavajicim disku. Jestli to pujde, nejak se ti podelal OS. Jestli to nepujde, disk je v haji.

    2) Zkusit tam rovnou strcit novy disk a nainstalovat na nej cisty OS. Kdyz to pujde, chyba byla nejspis ve starem disku nebo OS.

    3) Zanest do servisu.

    A pak uz je jen jedna moznost. Nasrat se a hodit ho vzteky z okna ;)

    #284151
    dtokos
    Účastník (Participant)

    Dik ece ma zaujalo to že dať tam nový hdd ale od mac ho mám zobrať a neviem ako pripojit

    #284153
    odklizec
    Účastník (Participant)

    A vim ja co mas za model? Kdyz nevis jak odpojit/zapojit HD, tak se do toho ani nepoustej a rovnou supej do servisu. Kdyz nevis ani jak vymenit disk a jeste k tomu neumis pouzivat google, pak je kazda rada zbytecna. To je presne ten duvod, proc si servisy muzou uctovat ceny jake si uctuji, i kdyz treba jen povoli dva sroubky a vymeni soucastku za par centu. Oni totiz VEDI, zatim co ty nevis ;)

    #285097
    chathurangamac
    Účastník (Participant)

    Do you have Firewire cable ? What is your Computer Model ?,

    Try this
    01. remove all other items from computer , But leave only Key board , mouse and Monitor, (printer / scanner/ network cable / disconnect )

    02. Strat your mac

    If not

    01. Boot from the OS DVD
    02. Repair the DISK, and the Permissions

    **** Better you get the backups from Firewire cable

    more info: sachira.herath(at)gmail.com

    #285100
    PBizi
    Účastník (Participant)

    skus pri starte resetnut PRAM a NVRAM: pred zpnutim si nahmataj option, alt, „P“ a „R“ stlac, zapni mac a drz, kym sa sam nerestartne. Mohlo by to pomoct.
    tu je presny postup: http://support.apple.com/kb/ht1379

Zobrazuje sa 18 príspevkov - 1 až 18 (z celkového počtu 18 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.