Nintendo zatiaľ využije mobilné zariadenia len pre marketing vlastných produktov a hier

Akcionári Nintenda kvôli neuspokojivým výsledkom už dlho tlačia na to, aby sa spoločnosť pohla novým smerom. Mnohí nazývajú Nintendo irelevantným v súvislosti s výrobou hardvéru, na základe čoho by sa skôr malo sústrediť na hry pre ostatné platformy. Splnený sen mnohých hráčov v podobe hitov ako Super Mario, Pokemon alebo Zelda pre iOS sa však zatiaľ nekoná. Podľa najnovších správ Nintendo zatiaľ plánuje využiť mobilné platformy len pre marketing svojich herných konzol a samotných hier.

Môžeme tak očakávať aplikáciu, kde nájdeme informácie o najnovších hrách, vrátane popisu a videí, spolu s rôznymi minihrami. Plnohodnotné hry od Nintenda pre konkurečné platformy sa však zatiaľ nestávajú skutočnosťou, no vzhľadom na výsledky spoločnosti sa tento krok zdá byť nevyhnuteľným. Posilnený marketing na iOS či Androide zrejme nezaručí zvýšené predaje hardvéru od Nintenda.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.