Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Ako nájsť odpoveď na e-mail v Mail.app?
- Toto téma obsahuje 19 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 15 rokmi, 6 mesiacmi od
raul.
-
AutorPríspevky
-
1. júna 2010 o 20:59 #69522
petiar
ÚčastníkAhojte,
v Mail.app sú správy, na ktoré som už odpovedal, označené takou šípkou. Keď potrebujem nájsť svoju odpoveď na konkrétnu správu láka ma to klikať na ňu ale nijako sa k tej odpovedi neviem dostať (tzn. že po kliku sa nič nestane, ani keď skúšam rôzne funkčné klávesy, dvojklik otvorí správu pri ktorej je šípka, nie odpoveď). Otázka teda znie: ako čo najrýchlejšie nájsť odpoveď na konkrétny e-mail?
Pre porovnanie: hľadať podľa dátumu v adresári s odoslanými správami je z hľadiska stráveného času ekvivalentom večnosti. Ja hľadám niečo do 5 sekúnd. ;-)
Dík moc.
1. júna 2010 o 21:12 #212009M!ke
ÚčastníkNeviem, mne to funguje normálne. Kliknem na šipku a otvorí mi odpoveď. Verzia 4.2 (1078)
1. júna 2010 o 21:17 #212012
tomasno1ÚčastníkMne ju najde takisto… Ked tu odpoved vymazem a kliknem na tu sipku tak mi napise, ze ju nemoze najst, ze som ju mozno zmazal… Version 4.2 (1078)
1. júna 2010 o 22:04 #212025petiar
ÚčastníkDobrá správa je, že som si dobre pamätal, že mi to kedysi fungovalo. Zlá správa je, že teraz to nefunguje. Tá istá verzia akú spomínate – nadídem nad šípku, objaví sa hover efekt (šípka v krúžku), ale po kliknutí sa nič nestane. Ani po reštarte aplikácie.
Zaslal som bug report do Apple, tak uvidíme.
1. júna 2010 o 22:04 #212026M!ke
ÚčastníkSkús preinštalovať…
1. júna 2010 o 22:42 #212037monicqa
Účastníkto som ani nevedela ze to funguje… amerika… :D
1. júna 2010 o 23:31 #212042petiar
ÚčastníkM!ke: Hľadám riešenie, nie workaround. Preinštalovať som nikdy nepotreboval ani na Windows a fungovalo.
Monicqa: Uži si to! :-)1. júna 2010 o 23:37 #212046monicqa
Účastníkpetiar: skus preinstalovat len mail.app, to by sa malo dat, nie?
1. júna 2010 o 23:46 #212050petiar
ÚčastníkMonicqa: Samozrejme, tak som to pochopil. Ale stále platí to, čo som napísal M!ke-ovi.
2. júna 2010 o 0:09 #212052M!ke
ÚčastníkTak trp :) Niekedy sa reinstalu nevyhneš.
2. júna 2010 o 0:41 #212054monicqa
Účastníknj. ked nieco islo a uz nejde, tak sa to pravdepodobne ziadnym tipom-trikom nevyriesi…
2. júna 2010 o 8:31 #212059
raulModerátorcoby nie, vsetky postupy: onyx – delete caches, repair permission, reset pram, vytvor si nove konto, ak to tam pojde, skopiruj subory mailu.app do tvojho usera (po zalohe samozrejme) atd… A ak nic nepojde, nakoniec reinstall..
napriek tomu, skus pohladat na nete, urcite ma niekto podobny problem.2. júna 2010 o 8:58 #212065
scenicÚčastníkJeee, to je jaka dobra funkcia :). Tiez som nevedel ze to takto funguje a vzdy som hladal moje odpovede v zlozke „sent“ … Akurat ma trocha stve ta hlaska ze som ten mail vymazal a pritom ta sprava tam je. Neviem ci to nerobi pri odpovediach odoslanych cez iPhone… Musim to testnut…
EDIT: Takze je to tak ako som pisal, ak odpoviem cez mail.app alebo web rozhranie (pouzivam mobileme na mail) tak sa to zobrazi, ale akonahle odpoviem cez iPhone tak mi hodi hlasku o zmazani…
2. júna 2010 o 10:46 #212074
raulModerátormozno to suvisi s nastaveniami: imap, pop, smtp server…
2. júna 2010 o 11:09 #212079M!ke
Účastníkraul:
No môžeš sa s tým aj takto hrať, ale ja keď riešim nejaký problém, tak sa pýtam, čo je jednoduchšie a zaberie menej času. Podľa mňa reinstall je mnohonásobne rýchlejšie riešenie.2. júna 2010 o 13:53 #212087petiar
ÚčastníkM!ke: Ešte raz: reinstall nie je riešenie, je to len taký dočasný workaround (jediný slovenský ekvivalent tomuto anglickému slovu, ktorý mi napadá, je vulgárny – o**b). Ale súhlasím, že často je to rýchlejšie ako zistiť príčinu problému.
Hľadal som na webe, je to dosť problém, pretože kľúčové slová sú hojne používané v iných kontextoch. Našiel som kdesi že by mohlo pomôcť Rebuild (Mailbox->Rebuild), ale bohužiaľ.
SKúšal som aj klikať v Inboxe, potom v lokálnych mailboxoch, POP, IMAP… Ani ranu. :-(
Tak teda závidím tým, ktorým to funguje. :-) Ja idem skúsiť ten Onyx.
2. júna 2010 o 14:39 #212090M!ke
Účastníkpetiar:
niečo na tom bude :) Ale ja by som najprv skúsil ten o**b a keby sa problém znova objavil tak už by som to riešil seriózne.2. júna 2010 o 22:24 #212133
raulModerátorhaha, ze workaround :D .D :D
mike: suhlasim, ale nie vzdy je reinstall idealny.
petiar: najdi plist odpovedajuci mail.app a vymaz ho. Restart, vytvori sa novy a uvidis…10. júna 2010 o 17:17 #213370petiar
ÚčastníkNejako som na to zabudol, nič z navrhovaného som vlastne ani nevyskúšal a dnes som zase potreboval nájsť odpoveď na e-mail, kliknem na šípku a… wait for it… funguje! :-)
12. júna 2010 o 8:34 #213601
raulModerátorTakze zrejme pomohl stary dobre restart :)
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

