Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone huci
- Toto téma obsahuje 11 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 15 years, 6 months od
Beiju.
-
AutorPríspevky
-
6. apríla 2010 o 21:24 #68405
BeijuÚčastník (Participant)Zdravim Vas,
som uz z toho na nervy. Je tu niekto kto ma iPhone 3G? Rad by som sa ho spytal na par rad. Uz druhykrat som dostal iphone z reklamacie a nic s nim nespravili. Pardon. Teraz druhykrat zmenili softwer na novo. A s telefonom mam ten isty problem ako predtym. Vlastne. Ked s niekym telefonujem, a som niev 3G sieti,ale normalnej,tak nam na oboch koncoch telefonenneho rozhovuru huci. take sustatnie. Teraz,po druhykrat co mi vratili iPhone z tmobile, tak mi robi to iste,akurat po restore software uz v 3G sieti nehuci,ale len tej normalnej. Hladal som aj na nete a nasiel som par linkov.
http://modmyi.com/forums/other-carriers-not-att-t-mobile/678089-strange-noise-during-call.html
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=8306754Na nete som sa docital ze par ludom po vymeneni iphone dock connector to prestalo robit. Vie mi dat niekto nejaku radu co robit???? Tmboile aj so servismi sa so mnou zjavne hra na macku a mys. Ist si zaplatit odborneho znalca..netrufam si povedat kolko by ma to stalo a nie je iste ci mi to uznaju. Jednoznacne ma to uz serie.
Je tu niekto kto by mi vedel poraidt.
Dakujem vam velmi pekne za rady priatelia.Maros
6. apríla 2010 o 21:25 #201596
BeijuÚčastník (Participant)http://www.powerbookmedic.com/xcart1/images/D/iphonechargingclickjack.gif
takto vyzera ten connecotor co par ludom pomohlo
7. apríla 2010 o 8:54 #201634sleepwalk3r
Účastník (Participant)Ved to vyreklamuj este treti raz a mas narok na novy kus ;)
7. apríla 2010 o 9:12 #201635
LIPÚčastník (Participant)ja by som spravil to co radi sleepwalker3r.
T-mobile su ignoranti mozem do nich 50x hucat ze niesom debil a viem presen aka je porucha telefonu ale oni ne oni to musia posielat do bratislavy…
VYDOBY SI NOVY KUS. Mas na to pravo ak su neschopny7. apríla 2010 o 9:14 #201636
BeijuÚčastník (Participant)Dik za radu, narok mam, lenze mi mozu oponovat tym ,ze ta chyba sa u nich neprejavila. Tak to so mnou CSC servis spravil prvykrat a vratil mi ho tak ako som ho odovzdal. Teraz ho dali Tmboile do dalsie nejakeho PMJ ci ako tusim,a tam mi resetovali iphone a uy nastastie v 3G sieti nehuci. Avsak. To iste bolo aj rpedtym a v 3G sieti zacal hucat az neskor.
Zjavne tam s mirkofonom nieco je,lebo ked vypnem pocas hovoru mikrofon akoze mute. Tak to prestane.7. apríla 2010 o 12:39 #201644
mikeÚčastník (Participant)Najlepsie by bolo, keby si zohnal nejaky iPhone, co je v poriadku a prides tam osobne a ukazes im, ako to ma ist… Jednoducho nie je normalne, ze mas chybny kus a oni budu tvrdit ze mu nic nie je…
7. apríla 2010 o 19:51 #201737
pepa007Účastník (Participant)no jestli slyšíš na druhé straně šoustání (sustanie), tak to ti z toho nejspíš hučí v kládě. stačí přestat volat na erotický linky a ten problém by měl sám odeznít.
7. apríla 2010 o 19:54 #201738
marco11SKÚčastník (Participant)ak by to pomohlo a bol by si z BA kľudne svoj iPhone požičiam
7. apríla 2010 o 19:56 #201739
raviolaÚčastník (Participant)pepa007 ty si vuuuuuuul :)))))))))))))))
8. apríla 2010 o 8:19 #201810
BeijuÚčastník (Participant)Dakujem Marko za ochotu. Problem by vsak bol,ze by bolo potrebne asi aj s tvojim telefonom ist do toho ich servisu. No nic, kazdopadne som vcera v Tmobile bol. Predavac mi opat potvrdil,ze aj on tam to hucanie pocuje,takze sa to opat poslalo do servisu a teraz budem cakat. Drzost vsak je ze mi bolo povedane,ze nakolko prvykrat mi zo servisu napisali ze Chyba sa neprejavila,tak sa ten prvy raz neda ratat ako vobec prva reklamacia,cize narok na novy telefon budem mat az ked mi ho vratia teraz zo servisu.
Dam Vam inac ptm vediet,ze ako to dopadne. Dik vsetkym.11. apríla 2010 o 10:52 #202412
FrostmannÚčastník (Participant)RE: Beju.
K tvojmu problemu, ( Drzost vsak je ze mi bolo povedane,ze nakolko prvykrat mi zo servisu napisali ze Chyba sa neprejavila,tak sa ten prvy raz neda ratat ako vobec prva reklamacia,cize narok na novy telefon budem mat az ked mi ho vratia teraz zo servisu)toto nieje pravda, vela ludi nevie o svojich pravach a takto to dopadne, nehaju sa odbit posranym poskytovatelom sluzieb, Cize pozri si poriadne stranku http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotrebitelovi/contentInd/3.soi kde najdes informacie napriklad tuto.
1. oblasť sa týka zodpovednosti za chyby predaného tovaru, t. j. ide o prípady, keď sa na zakúpenom MT vyskytne chyba.V tomto prípade ide o klasické uplatnenie zodpovednosti za chyby (reklamácie) v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka22) (ďalej len OZ – § 619 a nasl.), kedy spotrebiteľ má nárok na bezplatné, včasné a riadne odstránenie chyby v prípade, že táto je odstrániteľná (§ 622 OZ).
Ak chyba odstrániteľná nie je a súčasne bráni riadnemu užívaniu veci, spotrebiteľovi vzniká nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy na MT (nie však od zmluvy o pripojení) a vrátenie peňazí alebo nárok na výmenu tovaru (§ 623 OZ).
Také isté právo (t. j. vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru) má spotrebiteľ aj v prípade, ak:
– sa na MT v záručnej dobe vyskytnú súčasne 3 odstrániteľné chyby,
– ak sa tá istá chyba, ktorá bola v rámci reklamácie najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne, t. j. tretíkrát,
– ak predávajúci reklamáciu nevybaví v zákonnej lehote maximálne 30 dní.Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len SOI) v rámci reklamačného konania je oprávnená konať iba v rámci kompetencií, ktoré jej ustanovuje zákon č. 250/2007 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa v znení jeho novely – zákon č. 397/2008 Z. z., ktorá platí od 01.11.2008.
V súlade s ustanovením § 18 predmetného zákona je predávajúci povinný reklamáciu prijať, zaevidovať, vydať doklad o jej prijatí i doklad o spôsobe vybavenia, pričom aj zamietnutá reklamácia sa považuje za vybavenú. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.29. apríla 2010 o 21:36 #205961
BeijuÚčastník (Participant)Zdravim,
dakujem Vam vsetkym za postrehy a pripomienky. Pisem,aby som dal vediet ako som dopadol u T-mobile Slovensko.
Dnes mi dosla sprava,ze si mozem dojst vyzdvihnut telefon do predajne. Predpokladany datum skoncenia bol 3.5 cize hodnotim kladne,ze to vybavili s predstihom. Pozeral som nejake fora na internete vsimol som si ze nie som jediny komu bolo zistene… u MT sa zavada neprejavila. Napr,tuto:
http://staznosti.sme.sk/cpld/2987/TMobile-Slovensko-a-s/Snazim-sa-o-odstupenie-od-zmluvy-no-predajca-stale-odmieta.html
citujem :
„Pracovníčka spoločnosti T-Mobile mi povedala, že keď príde mobilný telefón zo servisu tak to nebude problém. Pri odovzdávaní MT som jej predviedol závady ako zamŕzanie a pod. takže sama videla, že nefunguje správne. Odpoveď zo servisu je zarážajúca – „závada sa nepotvrdila“.
Na tej webstranke je viacero staznosti na tohto operatora,ale tak priznajme si na koho nie je. Problem vsak je, ze treba vsade vsetkych tlacit a je nevyhnutne nenechat sa odbit. Tak ako mi tu radil frostman, s obcianskym zakonnikom som sa branil uz druhykrat co som bol telefon vratit,avsak pripadalo mi to ako t-mobile je stredny hrac a neberie zodpovednost za to co sa robi v servise. Je jasne,ze prikazat niekomu aby niezol zodpovednost sa nemozme,ale vzhladom na to ze TMOBILE je ten s kym som uzatvoril zmluvu, TMOBILE je prave ten komu platim mesacny pausal,tak TMOBILE by mal byt ten ktory by mal brat zodpovednost za vybavenie veci a jej urgovanie k spokojnosti zakaznika. On ma komunikovat so servisom! A nie ako mi bolo povedane od pracovnicky druhykrat co som tam bol,nech si idem spravit znalecky na vlastne naklady, a mam im to tam potom dolozit. Pride mi to ako na dlhe lakte. Kde vidim problem? Jednak s pristupom predavajucich,jednak s marketingovou politikou tmobile,a mozno je to vykrik do tmy,nic s tym nespravim,avsak je dolezite aby si kazdy z nas stal za svojimi pravami. Viem to,lebo je potrebne sa s tymito spolocnostami bavit ako na trznici- pokial chcete vysledok. Ved vsimajte tie odpovede co prichadazaju z tmbile pokial sa niekto stazuje,ci uz na nejakych portatloch alebo soi alebo ti bohatsi u pravnikov…. Ospravedlnenie a vsekty rozne benefity. Pokial by sme ako spotrebitelia ziadali nieco nemozne, co by priviedlo spolocnosti ku krachu,tak to beriem,ale nie pokial je nieco zakonom kogentne,a my sa tu budeme dohadovat o piskvorky. Este jedna pozornost co som si vsimol od rad ostatnych. Nenechajte sa odbit pokial Vam predavajuci reklamacnu dobu predlzi na viac ako zakonom stanovenych 30 dni. Pokial to je 40,45 alebo aj 5 rokov,je to vzdy neplatne a predaavajuci je povinny to vybavit na tridsiaty den.A k veci, telefon mi bol vrateny,s novym imei,a vlastne laicky povedane kus za kus. I ked s divnym spravanim tych dam v Tmobile. Som rad,ze som nemusel obvolavat dalsich, urcite by som bol volal tentokrat SOI a poprosil ich o radu,ci som niekde spravil chybu v postupe reklamacie?
Urazilo ma vsak,ked som sa pracovnicky spytal preco to trvalo tak dlho,pokial ta chyba bola zjavna uz prvykrat,a jej odpoved bola. „Mozno ste poculi len ozvenu.“… s naslednym jej.. „Pardon.“…
Dakujem pekne draha moja!, ale akym pravom ona zo mna robi blbca,co nevie skonstatovat ci tomu telefonu nieco je,alebo nie?! A prislo mi to ze ja som ten zly,co pocuje nezmyselne hluky v telefone.? Kebyze som jediny,v poriadku, ale tym ze hovory v telefone sa stali nemoznymi, potvrdia moji znami a koniec koncov aj ta predavajuca co som za nou bol druhykrat.
Preco to vsetko pisem, jednak aby ste vedeli ze telefon Vam bude opraveny,avsak s tym,ze musite byt trochu drzi,lebo s milym pristupom mi bolo povedane,ze prva reklamacia z dovodu ze chyba sa neprejavila s a vobec neda ratat za reklamaciu,a ktovie co by bolo s tymi zvysnymi. Mozno by som bol dal telefon opatovne na dalsiu reklamaciu,a dalsie 3 a pol tyzdna bez neho,avsak smsky za nezaplatane faktury by som dostaval nadalej.Drzte sa
Maros -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.