Apple prezentuje svoju iAd reklamnú platformu na úspechoch, ktoré s ňou mal Land Rover

Napriek prvotnému záujmu mal napokon Apple s presadzovaním svojej reklamnej platformy iAd omnoho väčšie problémy, ako sa očakávalo. V snahe prilákať inzerentov pristúpil k mnohým ústupkom, aby bola inzercia cez iAd čo najvýhodnejšia. Najnovšie sa snaží zaujať analýzou reklamnej kampane Land Rover, ktorú nájdete tu. Hlavným rozdielom oproti bežným, napríklad televíznym reklamám, je skutočnosť, že používatelia nie sú len pasívnimi príjmateľmi, ale aktívne s iAd reklamou pracujú. V priemere strávili používatelia s reklamou na Land Rover 80 sekúnd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.