Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Vkuse mi ukazuje T-mobile Hungary :-/////
- Toto téma obsahuje 62 odpovedí, 30 hlasov, a bola naposledny upravená pred 15 years, 7 months od
charny.
-
AutorPríspevky
-
23. septembra 2008 o 21:58 #58927
stevo.bodorÚčastník (Participant)Mam iPhone od T-mobilu. Raz som bol v Madarsku a od tej doby mi nechce z hlavnej obrazovky zmiznut T-Mobile H. V settings mi ukazuje ze iPhone vyuziva siet nasu, teda T-mobile SK.
Co s tym mam robit? Nepomohlo nic, ani restore cez iTunes. Som zufaly, lebo „T-mobile H“ vyzera na display-i skaredo :-)))))
24. septembra 2008 o 8:02 #132602
raulModerátorzapnut a vypnut, vybrat simku, zapnut, vlozit simku, ak nepomoze reset :-)
ale v podstate neviem :-D24. septembra 2008 o 22:04 #132655
stevo.bodorÚčastník (Participant)… nepomohlo!
24. septembra 2008 o 22:18 #132661
tokiÚčastník (Participant):-D skus s tym zbehnut do Slovinska :-D
24. septembra 2008 o 22:32 #132666
kaligulusÚčastník (Participant)Staci do BA, mne to ukazuje T-mobile Stare mesto aj ked som v inych castiach SK.
Je to dalsi mensi nedostatok, medzi vsetkymi sa ale strati.24. septembra 2008 o 22:59 #132668
stevo.bodorÚčastník (Participant)… dnes som bol v BA a ukazoval mi „T-Mobile H 3G“. Vypol som zapol som a nic. Ako keby som bol v HU.
Ale mozno to Slovinsko pomoze
:-dddddd24. septembra 2008 o 23:21 #132672
AnonymnýNeaktívnyNo a nezapocitava vam to potom prenos dat ako data roaming? Ja by som volal do T-Mobile, co s tym, pre istotu.
25. septembra 2008 o 10:22 #132692
stevo.bodorÚčastník (Participant)… nie, lebo „fyzicky“ mam nasu, teda domacu siet. Len mi stale ukazuje „H“.
25. septembra 2008 o 11:38 #132705
swarovskiÚčastník (Participant)skus zvolit 2G siet, nechaj sa prihlasit a potom znovu 3G (dual), ak sa to teda na iPhone da…
25. septembra 2008 o 23:02 #132792
stevo.bodorÚčastník (Participant)nepomohlo …. tych madarov sa neviem zbavit :-dddd
25. septembra 2008 o 23:04 #132794
AnonymnýNeaktívnyJe to vseobecne znamy problem. Pomoze jedine tvrdy restore.
25. septembra 2008 o 23:33 #132798
MenyhartÚčastník (Participant)OT: Viem, že je to mimo problému ,ale…
TOKI: Veľmi si ma pobavil…:D. Trefné!;)25. septembra 2008 o 23:59 #132799
stevo.bodorÚčastník (Participant)tak to hadam niekedy opravia :-)
29. októbra 2008 o 20:52 #135602timecode
Účastník (Participant)Mozem sa opytat, ci si to nejak vyriesil? Mna to dost otravuje. Ani restore nepomohol. Este skusim aj cez DFU mod, ale neviem, ci to neje zbytocne.
29. októbra 2008 o 21:42 #135610
edkisÚčastník (Participant)No od dnes mam rovnaky problem. Vkuse T-Mobile H a lezie mi to solidne na nervy.
29. októbra 2008 o 22:29 #135613timecode
Účastník (Participant)Takze restore nula bodov, neskor som manualne editoval carrier bundle a veci okolo toho. NIC nepomaha! Asi sa zajdem do t-mobile opytat kde je problem, aj ked sa mi nechce, lebo mi asi nepovedia nic. Je to trochu padnute na hlavu podla mna.
30. októbra 2008 o 8:55 #135645
AnonymnýNeaktívnyNie je restore ako restore. Skus urobit restore cez DFU mode. To pomoze urcite
30. októbra 2008 o 11:13 #135665
nubeekÚčastník (Participant)mrzo > haha, velmi trefne!
problem > a skusit tam dat inu sim-kartu teda ineho operatora, trebars teraz tam mas t-mobile,ze? a ked tam hodis kartu orange? .. sice ty ho mas bloknuty na t-mobile? ach je to komplikovane, no jednoznacne,treba skusat, treba hladat (aj google.com je dobra vec) a dufam,ze sa ti to podari vyriesit
ja som s tym zatial nemal ziaden problem, takze klop-klop :)
30. októbra 2008 o 15:47 #135689timecode
Účastník (Participant)Bohuzial, google mi neporadil ohladom toho nic. Akrat zhanam nejaku orange kartu, tiez mi to napadlo, len vsetci znami maju tmobile. Ani cez DFU mod nepomohol restore. Ani editovanie plistov nepomohlo. Proste drzo mi to vypise T-Mobile H :) A v nastaveniach mam len T mobile SK. Posledna moznost, t mobile obchod a opytat sa ..
20. apríla 2009 o 14:39 #156306
Tommy_VercetiModerátororange nepomôže, v rodine máme orange iphone ktorý po výlete ukazuje tmobile hu :) tiež sa toho nedá zbaviť
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.