Snap – nový spot na AirPods Pro

Apple aktuálne zverejnil reklamné video, v ktorom prezentuje očakávaný update svojich bezdrôtových slúchadiel.

Video vtipným spôsobom ukazuje dve kľúčové funkcie produktu – transparency mode a noise cancellation. Ich prepínaním hlavná hrdinka videa “prepína” medzi realitou a svetom hudby.

Teplé rožky s logom jablka

AirPods Pro by teoreticky ani žiadnu výraznú reklamu nepotrebovali. Obľúbené slúchadlá sú spravidla vypredané od uvedenia do predaja. Aktuálne Apple na svojom e-shope hovorí o mesačnom zdržaní vašej objednávky.

Pro model Apple slúchadiel sa aktuálne predáva za 279 € a oproti základným AirPods ponúka vylepšený a kompaktnejší dizajn s force-press tlačidlom, ktorým svoju hudbu ovládate namiesto menej komfortnej dvojitého ťuknutia. Vďaka vymeniteľným špičkám slúchadlá aj lepšie sedí do rôzne veľkých uší. Samozrejme nájdu sa aj ľudia, ktorým práve tradičný tvar základných AirPods vyhovuje lepšie.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.