Bleskovky: Výroba iPhone X a Intel Cannonlake odložená, Google odkúpil subdivíziu HTC, iOS 11 už na 10 % zariadení

Dnes v Apple svete. Masová výroba iPhonu X opäť odložená, odklady zažíva aj nová generácia čipsetov Cannonlake od Intelu. Google kupuje Pixel divíziu HTC a Apple rieši problémy s Microsoft emailovými kontami. iOS 11 je už nainštalovaný na desatine zariadení.

  • Aj napriek tomu, že iPhone X by sa mal začať predávať už začiatkom novembra, jeho masová produkcia podľa všetkého ešte ani nezačala. Podľa analytikov zaznamenala ďalšie odklady a začať by mala až v polovici októbra (!). To zrejme znamená, že zásoby budú tento rok skutočne obmedzené.

  • Odklady čakajú aj budúcu generáciu čipsetov od Intelu. Intel Cannonlake sa mal pôvodne dostať na trh už tento rok, podľa najnovších informácií od Digitimes sa tak však stane najskôr koncom roka 2018. Dôvodom sú problémy s 10nm výrobným procesom. Ak budú odklady pokračovať, výrobcovia celkom možno preskočia na ďalšiu generáciu.

  • Google oznámil, že odkupuje časť mobilnej divízie HTC. Akvizíciou v hodnote 1,1 miliardy dolárov sa k spoločnosti pridá tím zodpovedný za úspešné Pixel a Pixel XL smartfóny. Google taktiež získava nárok na vybrané patenty HTC. Taiwanský výrobca bude však aj naďalej predávať a produkovať zaraidenia pod svojou vlastnou značkou.

  • Apple spolupracujeMicrosoftom na vyriešení problému s mailovými účtami na iOS 11. Používatelia totiž pri vstavanej Mail aplikácií zaznamenali problémy s odosielaním emailov cez služby Exchange, Office 365 a Outlook.com. Spoločnosti pracujú na rýchlom odstránení problému, Microsoft medzičasom odporúča stiahnuť ich vlastnú bezplatnú Outlook aplikáciu pre iOS.

  • Podľa aktuálnych čísel spoločnosti Mixpanel je iOS 11 len 24 hodín po vydaní nainštalovaný na vyše 10-tich percentách všetkých iOS zariadení. Ide však o viditeľne menšie číslo ako minulý rok pri iOS 10, ktorý malo po prvom dni nainštalovaných takmer 15 percent používateľov. iOS 11 zatiaľ nezažíva okrem vyššie spomínaného Outlook bugu žiadnu drámu, ľudia však pravdepodobne čakajú na vyžehlenie všetkých úvodných problémov.
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.