Apple rozšíril ochrannú známku Think Different aj na najnovšie produkty

Ikonický slogan Think Different a k nemu patriaca reklamná kampaň sú v súčasnosti už neoddeliteľnou súčasťou značky Apple. Odkedy ho však spoločnosť naposledy použila však už prešiel nejaký ten piatok.

Nepísané motto spoločnosti však žije aj naďalej. Stránka Patently Apple si všimla, že kalifornský gigant si na európskom trhu túto ochrannú známku nedávno rozšíril o celkom sedem nových kategórií produktov.

Patent po novom zahŕňa nasledujúce produkty a služby: Apple Watch (horologické a chronometrické nástroje, hodinky), Apple Pay (finančné služby), Apple Pencil, iPad (počítače, stylus), hry, manažment podniku, predplatné služby, telekomunikácie, vysielanie, hudba, televízia, vzdelávanie a Siri.

https://www.youtube.com/watch?v=nmwXdGm89Tk

Pôvodná reklamná kampaň Think Different, v preklade mysli inak, ktorú v jednej verzii nahovoril aj sám Steve Jobs, bola pamätným bodom v histórii spoločnosti. Vytvorená reklamnou agentúrou TBWA\Chiat\Day v roku 1997, kampaň svojho času reprezentovala návrat Jobsa do spoločnosti a začiatok jej nesmierneho rastu. Apple slogan prestal používať v roku 2002.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.