Reklama na Android prirovnáva iPhone ku klavíru s jedným klávesom

Klavír má 88 klávesov. Každý jeden je iný. Čo by sa však stalo, keby boli rovnaké?

Takto začína nová reklama od Googlu, ktorá v hesle kampane Buďte pokope. Nie rovnakí. prirovnáva Android ku klavíru s 88 klávesmi a iPhone k… uhádli ste. Ku klavíru s jedným a tým istým klávesom.

Reklama následne pokračuje pianistom, ktorý sa pokúša zahrať Beethovenovu sonátu na oboch klavíroch. Pozrite si video nižšie.

https://youtu.be/xLhJIFC8xkY

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.