Apple zaplavil užívateľov iPhonov reklamami “Upgrade Now”

Podľa správy z Cult of Mac, Apple spustil pop-up notifikácie pre majiteľov starších iPhonov, očividne v snahe zvýšiť tržby s blížiacimi sa sviatkami. Zdroj tvrdí, že reklama, ktorá opistuje iPhone 6s ako “šialene silný”, nabehne na starších zariadeniach ako iPhone 6, keď otvoria aplikáciu App Store.

Reklama určite nie je viazaná na novú verziu iOS 9.2, nakoľko aj ľuďom, ktorí stále používajú iOS 9.1 sa zobrazuje pri vstupe do App Store.

Ak užívateľ zvolí možnosť “Learn More”, automaticky ho to prelinkuje na patričnú sekciu na stránke Apple Storu, kde sa môže dočítať o detailoch iPhonu 6s, poprípade si ho následne zakúpiť. Reklama sa dá preskočiť tým, že užívateľ stlačí možnosť “skip” v pravom hornom rohu.

Apple nezvykne používať takúto metódu reklamy. V skutočnosti, väčšina ľudí reaguje na takýto typ reklám skôr negatívne, čo znamená, že sa to Apple môže vypomstiť, najmä ak z toho vytvorí tradíciu propagovania svojich produktov do budúcna.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.