Apple reaguje na nízky záujem o iAd – znižuje vstupné náklady

Apple sa rozhodol aktívne riešiť problém s klesajúcim záujmom o reklamnú platformu iAd, pričom prvým krokom je zníženie vstupného záväzku pre inzerentov. Odteraz bude na účasť v iAd programe stačiť záväzok na nákup reklamy v hodnote 500 000 USD, pôvodným minimom bol dvojnásobok, teda milión USD. Nižšia suma by mala nalákať spoločnosti, ktoré neboli ochotné investovať tak vysokú čiastku, a umožniť im vyskúšať si platformu s relatívne menším rizikom.

komentár
  1. na co je vlastne toto iad. a co to je? povedzme, ze som spotrebitel, tzn. mam iphone. ak to chapem spravne, v aplikaciach sa mi budu zobrazovat targetove reklamy. samozrejme nikto nechce, aby ho nieco take otravovalo. takze, co ja dostanem za to, ze mi tam taketo reklamy vyskakuju? (nie som pouvzivatel iphone)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.