Unikli zábery aplikácie určenej na troubleshooting v iOS

Apple zrejme pracuje na iOS aplikácií, ktorá by pomohla užívateľom, ktorý potrebujú pomoc s ich zariadením.

Keď je aplikácia zapnutá, pýta sa užívateľa rôzne otázky a podľa odpovedí vyhodnocuje problém a ponúka riešenia ako napríklad poslanie zariadenia do opravy alebo telefonický rozhovor s osobou z technického zabezpečenia. Aplikácia takisto zahŕňa množstvo vlastných návodou na riešenia vzniknutých ťažkostí.

Aplikácia by, po prihlásení, mala byť schopná rozoznať všetky zariadenia, ktoré sú pod uvedeným Apple ID. Tieto funkcie sú síce prístupné aj inde, ale Apple ich chce touto aplikáciou zjednotiť a doplniť funkciami navyše. Ak aplikácia vyhodnotí, že potrebujete kontaktovať AppleCare centrum, tak vám vypíše odhodovaný čas čakania na hovor.

Nie je jasné, či Apple pracuje na samostatnej aplikácií alebo chce túto aplikáciu zakomponovať do App Storu na iOS.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.