Unikli zábery aplikácie určenej na troubleshooting v iOS

Apple zrejme pracuje na iOS aplikácií, ktorá by pomohla užívateľom, ktorý potrebujú pomoc s ich zariadením.

Keď je aplikácia zapnutá, pýta sa užívateľa rôzne otázky a podľa odpovedí vyhodnocuje problém a ponúka riešenia ako napríklad poslanie zariadenia do opravy alebo telefonický rozhovor s osobou z technického zabezpečenia. Aplikácia takisto zahŕňa množstvo vlastných návodou na riešenia vzniknutých ťažkostí.

Aplikácia by, po prihlásení, mala byť schopná rozoznať všetky zariadenia, ktoré sú pod uvedeným Apple ID. Tieto funkcie sú síce prístupné aj inde, ale Apple ich chce touto aplikáciou zjednotiť a doplniť funkciami navyše. Ak aplikácia vyhodnotí, že potrebujete kontaktovať AppleCare centrum, tak vám vypíše odhodovaný čas čakania na hovor.

Nie je jasné, či Apple pracuje na samostatnej aplikácií alebo chce túto aplikáciu zakomponovať do App Storu na iOS.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto sa Apple chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.