Apple vytvoril fotoknihu s fotografiami z kampane Shot on iPhone 6

Apple kampaň ,,Shot on iPhone 6” zožala veľký úspech predovšetkým vďaka prvej cene, ktorú získala cez leto na festivale Grand Prix v Cannes. Navyše, jedna z fotografií, ktorá bola uverejnená v kampani, vyhrala aj samostatné ocenenie. Apple sa vďaka týmto úspechom rozhodol odmeniť tých fotografov, ktorých fotografie boli uverejnené v kampani.

iphone6_book003

Vytvoril pre nich fotoknihu, ktorá obsahuje fotografie z kampane. Výtlačok poslali každému fotografovi, ktorý sa na kampani podieľal spoločne s bielymi rukavičkami na znak toho, že ide o výnimočné dielo a k fotografiám v knihe by sa mali správať tak, akoby boli vyvesené v galérii. Veď nie nadarmo kniha nesie názov ,,Galéria”.

V knihe sú predstavené fotografie 162 užívateľov vytvorené v 13-tich krajinách. Niektoré fotografie z kampane boli navyše použité na billboardoch po celom svete.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.