Problémy so synchronizáciou v aktuálnom firmvéri 2.2.1 pre iPhone/iPod touch

Firmvér 2.2.1 pre iPhone, ktorý prišiel rýchlo a neočakávane so sebou priniesol opäť staré aj nové chyby. V bleskovkách ste sa mohli dočítať o tom, ako množstvu užívateľov aktualizácia znepríjemnila zálohovanie ich telefónov. Tá trvá od niekoľkých minút až po hodiny.

Ďalší problém, ktorý spôsobuje padanie iTunes po inštalovaní firmvéru 2.2.1, bol našťastie Applom rýchlo zistený, a aspoň dočasne vyriešený (pred vydaním softvérového riešenia). Niektorí užívatelia mali po nainštalovaní tohto FW opakovane problémy s padaním iTunes, pri synchronizácii zariadení iPhone/iPod.

Apple rozoslal užívateľom e-mail, v ktorom popisuje, ako problém vyriešiť. Zdá sa, že chyba nejak súvisí najmä s iTunes Store kontom.

Ak sa ani vám nedarí synchronizovať váš iPhone/iPod touch, odporúčame vám skúsiť nasledovný oficiálny postup:

  • Spustite iTunes
  • Zvoľte „Deauthorize Computer“ z kategórie Store v hlavnom menu menu
  • Zadajte svoje prihlasovacie údaje a kliknite na Deauthorize
  • Ďalej zvoľte v menu v kategórii Store voľbu „Authorize Computer“
  • Po zadaní prihlasovacích údajov kliknite na Authorize

Po úspešnom absolvovaní týchto krokov by ste už nemali mať problém so synchronizáciou vášho iPodu/iPhonu s iTunes. Objavila sa však malá časť užívateľov, ktorým ani toto riešenie nepomohlo. Užívatelia patriaci do tejto skupiny by mali skúsiť zakúpiť (stiahnuť) akúkoľvek bezplatnú aplikáciu po dokončení hore uvedeného postupu pre opravenie problémov so synchronizáciou. Následne by už mala synchronizácia fungovať aj im.

V pokračovaní článku nájdete kompletný e-mail rozoslaný užívateľom spoločnosťou Apple.

Dear Customer,

Recently, we uncovered an issue which was causing iTunes to unexpectedly quit when synced with an iPod or an iPhone. This issue impacted a small number of users, and we have identified your account as potentially being affected.

If you have experienced this issue, please follow these steps in order to sync your iPod or iPhone with iTunes:

  1. Launch iTunes
  2. Select „Deauthorize Computer“ from the Store menu
  3. Enter your iTunes Store Account ID and Password, then click the Deauthorize button
  4. Next, choose „Authorize Computer“ from the Store menu
  5. Enter your iTunes Store Account ID and Password, then click the Authorize button

Once you have successfully deauthorized and reauthorized your computer, you should be able to sync your iPod or iPhone to iTunes.

I sincerely apologize for any inconvenience that you may have experienced as a result of this issue.

Thank you for being an iTunes Store customer. iTunes Store Team

Stretli ste sa aj vy s týmto problémom? Pomohol vám postup od Apple? O svoje skúsenosti sa podeľte v diskusii pod článkom.

komentárov
  1. na internete stale koluju tieto staznosti, no ja osobne som 2.2.1 len ziskal, synchronizacia bez problemov, a iphone mi zalohuje 2x rychlejsie

    0
    0
  2. Taky mám dojem, že firmware 2.2.1 přináší víc škody než užitku. Se mnou dvakrát během prvního dne po update nechtěl iPhone komunikovat – ať jsem mačkal tlačítko Home nebo Sleep, stále jen černá obrazovka. Pomáhá jen obě tlačítka podržet 8 vteřin a počkat si, než iPhone znovu nabootuje.

    0
    0
  3. to si nemyslim, ja mam jailbreak a ako hovorim 2.2.1 som len ziskal, vsetko mi slape a sa mi zda ze este aj rychlejsie ako predtym….bez jailbreaku si inac iPhone neviem predstavit :))

    0
    0
  4. Přesně jako je už napsané v komentářích, mám 1. generaci iPod Touch a naprosto bezprovlémově, rychlá záloha jako u 2.2, možná trošku rychlejší a za tu dobu co to mám ani jednou nespadl a nesekl se!

    0
    0
  5. Mam problem so synchronizaciou aplikacíí vsetko ide v pohode no ked sa začnu synchonizvať aplikacie vsetko sekne pomozte mi niekdo proism !!:D

    0
    0
  6. Iphone soft 3.1.3, itunes verze 8.2 (23). Synchronizace bez problémů, jen aplikace z iphone byly odstraněny a nelze je sesynchronizovat s itunes. Výše uvedený popis nefunční. Iphone bez jailbreaku. Deautorizace pocitace hlasi chybu “Nebyl nalezen požadovaný adresář nebo se vyskytla chyba oprávnění. Opravte chybu oprávnění a zkuste to znovu nebo, nelze-li změnit oprávnění, odstraňte autorizaci počítače”. Odstanit autorizaci nejde. Prosím help me.

    0
    0
  7. ja mam hrozny problem, uz ma to hneva, iphone uz dva tyzdne prazdny, lebo sa nedokaze z nejakych dovod pripojit k itunesu. prosim vas co mam robit? skusala som to uz na dvoch pocitacoch, v com moze byt chyba? pretoze predtym to slo bez problemov

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť