Dôvod na zamietnutie reklamácie ? MacBook Pro

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Dôvod na zamietnutie reklamácie ? MacBook Pro

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Autor
    Príspevky
  • #102434
    tomas45
    Účastník (Participant)

    Zdravím, pred týždňom som dával do servisu MacBook Pro late 2013.. po 4 mesiacoch bežného používania mi prestalo fungovať USB (Draining too much power) a odvtedy sa notebook nonstop prehrieva, nadmerne vybíja aj pri nic nerobeni v režime spánku cez noc zmizne 30%. V Apple store mi poradili preinštalovat systém, čo som aj urobil ale boli aj s tým nečakané problémy:

    https://www.dropbox.com/s/b6kdi8xvj20d8ec/Photo%2020.10.2014%2021%2013%2043.jpg?dl=0

    Nakoniec sa to po niekolkých reštartoch podarilo ale pri načítaní zálohy cez time machine mi to vyhodilo nejaký error ohľadom disku a odvtedy nieje na disk možné nainštalovať systém ani zalohu, takže som zaseknutý na tejto obrazovke a nepustí ma to do systému.

    https://www.dropbox.com/s/0g772jxujsrnsia/Photo%2020.10.2014%2022%2024%2009.jpg?dl=0

    Pri inštalácii sa tvári, že hlavný disk neexistuje resp. vôbec mi ho nezobrazí pri výbere „destination“
    Ale v zložke „disk utility“ je viditeľný a podľa verify a repair sa tvári, že je v pohode. Zmizla aj možnosť „disc erease“

    https://www.dropbox.com/s/cls3p3q1i84jgjv/Photo%2020.10.2014%2023%2038%2052.jpg?dl=0

    … Vôbec neviem, čo sa mohlo stať očividne mi to odpálilo disk. Myslíte, že je to dôvod na zamietnutie reklamácie, keďže táto situácia nastala po mojej akcii? (môžu povedať, že som chybne nainštaloval software a je to moj problém) aj keď som postupoval úplne bežne a nerobil nič do čoho by bežný užívateľ nemal zasahovať? (Normálny reinstal + upload zálohy). Čo si o tom myslite? Som z toho na nervy. Môj prvý MAC a po 4 mesiacoch sa totálne odstaví :)

    #394415
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Chybne instalovat software sa urcite neda a odpalit disk uz teda vobec nie. Treba s tym ist do servisu, popisat vady a spravanie pri instalacii a myslim ze nie je dovod na nejake odmietnutie. Osobne tipujem vadu na doske.

    #394876
    petiar
    Účastník (Participant)

    Ach, zase niekto naletel na legendy o bezproblémovosti Apple počítačov. :-) Choď s tým do servisu, ja mám už s produktami Apple a servisom trojnásobnú skúsenosť a nikdy nebol problém, do týždňa bol doma opravený Mac či nový iPhone. Držím palce.

    #394936
    tomas45
    Účastník (Participant)

    Ďakujem za odpovede, už je v servise 2 týždne este mi neprišla odpoved :)

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.