Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › Pomoc pri upgrade RAM v iMac 27″ okolie Mi a Ke
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 7 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 2 months od
????.
-
AutorPríspevky
-
4. mája 2014 o 12:49 #100073
re88ne
Účastník (Participant)Prajem pekny den :)
Nenasiel by sa niekto kto by sa ujal vymeny RAM v mojom iMac 27″ za nejaku symbolicku odmenu :)
Len okolie Mi alebo Ke, iMac by som priniesol a na detailoch sa dohodneme
Dakujem4. mája 2014 o 15:53 #382144Jozef Remen
Účastník (Participant)Ale prosim ta, odsrobovat 2 srobky a zasunut ramku zvladne aj male dieta
4. mája 2014 o 16:07 #382149re88ne
Účastník (Participant)Hmm beries to trochu zlahka :)
V predajni mi povedali, ze su potrebne nejake prisavky na obrazovku alebo nieco podobne …4. mája 2014 o 16:23 #382151eraserv6
Účastník (Participant)Co je to za model?
4. mája 2014 o 18:44 #382156Jozef Remen
Účastník (Participant)nonsens, co za mantakov to bolo? Ked sa pozries dole na spodnu cast iMacu, mas tam taky kryt co je na 2 srobky. Tam sa nachadza RAM. Odsrobovat, vrazit RAM, zasrobovat.
Ak je to model od 2012 a novsi, najdes kryt na zadnej strane. A ide to aj bez srobovaka.
Eraser: model je uplne irelevantny, VSETKY 27″ iMacy to maju rovnako, uzivatelsky vymenitelne.
4. mája 2014 o 18:57 #382159re88ne
Účastník (Participant)Je to Late 2009
A povedali mi to v iStores v Ke.
Tiez som cital niekde na zahranicnej stranke, ze by to mala byt vec, ktoru si vie vymenit uzivatel a obsluha v predajni ma odbila, ze ak chcem mat svoj iMac funkcny aj po vymene mam najst odbornu pomoc …Nahodou nemate niekto na predaj vhodnu ramku ?
4. mája 2014 o 21:07 #382167dfx
Účastník (Participant)4. mája 2014 o 22:02 #382169bawy
Moderátorre88ne: povedal ti to pán brčkavý? iStores si poriadne koleduje, takéto nepravdivé info podávajú pravidelne..pravidelne sa vysmievajú zo zákazníka a pravidelne je na nich zlá odozva…
4. mája 2014 o 23:19 #382170re88ne
Účastník (Participant)bawy: ano presne „pan“ brckavy … najprv ma akoze chcel zhodit na tom, ze si nie som schopny vymenit ramku avsak potom som v konfrontacii dostal aj pri dalsom zakaznikovy na temu komponentov pouzitých v najnovsich MBP a MBA kde sa nevedel poriadne vyjadrit a taktiez nevedel vysvestlit aj zopar inych veci, ktore som ja vysvetli ICH zákaznikovi. Toho pana by som sa ja ako zamestnavatel zbavil !!!
4. mája 2014 o 23:19 #382171Anonymný
Neaktívnybawy: ..a ked to chce niekto zmenit, tak si ani nevies predstavit to peklo, ktore sa spusti.. pre nich zakaznik a podpora neexistuje. Pre nich je zakaznikom iba ten, kto si tam kupi(l) produkt Apple. A cigani, ktori si tam chodia ako do netcafe. :)
15. mája 2014 o 13:57 #382628????
Účastník (Participant)stazovali ste sa na pana brckaveho ? ja uz ano. pytal som sa na dostupnost iPadu mini v case, ked prichadzal do predaja.
moj mail:
Este by som Vam chcel poskytnut feedback na jedneho z pracovnikov iStores v Auparku v Kosiciach.
Tuto otazku som sa ho opytal, ked som tam bol osobne a miesto odpovede ma zacal odhovarat od kupy tohto zariadenia, aby som si kupil vacsi, ze sa to hned zaplni a na moju argumentaciu, ze doma jeden iPad 16GB mam vyse roka a nepocitujem potrebu upgrade – na hudbu mam iPod, na pozeranie filmov mam televizor a na fotenie fotoaparat, drzo poznamenal: „tak to vam ipad netreba, staci vam telefon“. Pracujem v IT prostredi a sam viem, ktory iPad a na aky ucel potrebujem, preto natahovat sa s nim som nemal naladu, ani chut.prosim poslite tuto informaciu kompetentnym, pretoze autorizovany Apple Reseller si nemoze dovolit, aby jeho vlastni predajcovia doslova odhovarali zakaznikov od kupy zariadenia po tom, ako nie su ochotni diskutovat s nim rady (ktore mimochodom odborne vobec neboli).
slo o pana vo veku cca 50 rokov, dlhe sedive vlasy a male okruhle okuliare. s inymi predajcami som v tejto predajni problem nemal, vzdy boli ustretovi a na rozdiel od tohto pana nemali problem vypocut si, co zakaznik potrebuje.
odpoved bola, ze dakuje za informaciu a s kolegom to preberie. MAME PRAVO sa stazovat a predajca MUSI zodpovedat za svoje spravanie! ked si raz idem kupit vec do predajne, tak ocakavam adekvatny servis. Preto piste svoje poznatky na tohto predajcu, inak sa to nevyriesi. Ja do predajne nevstupim, ak je tam pan brckavy.
15. mája 2014 o 14:01 #382629????
Účastník (Participant)a k teme: mam iMac late 2012 a na upgrade pamati som nepotreboval ziaden skrutkovac. navod je na stranke apple, stlacit jedno mechanicke tlacitko, odobrat kryt pamate, vymenit/pridat pamate a zavriet.
15. mája 2014 o 14:13 #382631bawy
ModerátorProsím Vás všetky podnety na pána „dlhe sedive vlasy a male okruhle okuliare“ píšte na: pacek@istores.sk
Pán pacek už potrebuje iba pár podnetov aby zjednal personálnu nápravu.
Treba sa zbaviť predajcov ktorí nemajú chuť nimi byť.Vďaka
15. mája 2014 o 15:49 #382634????
Účastník (Participant)dik za kontakt. preposlal som mu aj moj e-mail spred roka. spravanie sediveho pana je neakceptovatelne
15. mája 2014 o 16:02 #382637Jozef Remen
Účastník (Participant)chlapi, toto fakt nepochopim. Do riti, ak daco predavam (nech aj ako zamestnanec) tak je predsa v mojom zaujme predat co najviac, lebo od toho sa odvija to, ci dostanem vyplatu resp. ci za rok budem mat kde pracovat (malo zakaznikov = nizke prijmy – velke vydaje = zatvorenie predajne).
A nielen „predat“ ale PREDAT, tzn. predat sposobom, aby som zakaznikovi odporucil to najvhodnejsie pre jeho potreby, vybavil ho doplnujucimi udajmi ako zacat, aky vhodny software na jeho potreby apod.
Ked som este svojho casu spolupracoval s SDS a otvarala sa predajna iStores v Kosiciach (vedla domu sv. Alzbety, neviem, ci to tam este je) tak co prisli zakaznici a mali zaujem o Mac tak viem, ze po 2 dnoch mojho posobenia pri otvarani sa ti zakaznici do tyzdna vratili a Mac si kupili, lebo sa toho uz nebali! A to boli casy PowerPC, takze risk s kompatibilitou a obavy boli vacsie.
15. mája 2014 o 17:19 #382642????
Účastník (Participant)bud to bola snaha predat co najdrahsiu vec, pretoze mu od toho zavisia jeho odmeny, alebo typicka slovenska skodoradost typu „ja na to nemam, tak ty zaplat co najviac“.
v slovenskych obchodoch lahko spoznas predavajuceho majitela, ktory sa naozaj snazi. a je to bohuzial smutne. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.