Netflix spája sily s Microsoftom – ponúknu predplatné s reklamami

Streamovacia služba oznámila partnerstvo so spoločnosťou Microsoft, ktorá sa postará o predaj reklamného priestoru. Výsledkom má byť cenovo dostupnejšie sledovanie obsahu.

Netflix ešte na jar avizoval rozšírenie modelov predplatného o nový s reklamným obsahom. Teraz má tento zámer dostať reálne kontúry. Predplatné s reklamami by malo byť nižšie ako je súčasný základný plán za 9,99$, ktorý ponúka stream v kvalite 480p. Štandard v 1080p stojí 15,49$. Najvyšší model Premium v 4K HDR je dostupný za 19,99$.

Netflix pôvodne neplánoval uviesť predplatné s reklamami, no neskôr svoje rozhodnutie prehodnotil – najmä s ohľadom na výrazný odliv platiacich divákov. Podľa platformy za to mohli domácnosti, ktoré zdieľajú účty aj rastúca konkurencia.

Nové predplatné chce služba uviesť ešte tento rok.

Bol by pre vás model s reklamami a nižšou cenou zaujímavý?

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Giordano Rossoni

komentáre
  1. A takto konci Netflix. Vsetko coho sa MS posledne chytil upadlo az zaniklo. Platis si a pozeras reklamy BLE BLE BLE … Mam Netflix, HBO Max, ale az to tam daju, tak OFF.

    1
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.