Netflix spája sily s Microsoftom – ponúknu predplatné s reklamami

Streamovacia služba oznámila partnerstvo so spoločnosťou Microsoft, ktorá sa postará o predaj reklamného priestoru. Výsledkom má byť cenovo dostupnejšie sledovanie obsahu.

Netflix ešte na jar avizoval rozšírenie modelov predplatného o nový s reklamným obsahom. Teraz má tento zámer dostať reálne kontúry. Predplatné s reklamami by malo byť nižšie ako je súčasný základný plán za 9,99$, ktorý ponúka stream v kvalite 480p. Štandard v 1080p stojí 15,49$. Najvyšší model Premium v 4K HDR je dostupný za 19,99$.

Netflix pôvodne neplánoval uviesť predplatné s reklamami, no neskôr svoje rozhodnutie prehodnotil – najmä s ohľadom na výrazný odliv platiacich divákov. Podľa platformy za to mohli domácnosti, ktoré zdieľajú účty aj rastúca konkurencia.

Nové predplatné chce služba uviesť ešte tento rok.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Giordano Rossoni

komentáre
  1. A takto konci Netflix. Vsetko coho sa MS posledne chytil upadlo az zaniklo. Platis si a pozeras reklamy BLE BLE BLE … Mam Netflix, HBO Max, ale az to tam daju, tak OFF.

    1
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?