Netflix spája sily s Microsoftom – ponúknu predplatné s reklamami

Streamovacia služba oznámila partnerstvo so spoločnosťou Microsoft, ktorá sa postará o predaj reklamného priestoru. Výsledkom má byť cenovo dostupnejšie sledovanie obsahu.

Netflix ešte na jar avizoval rozšírenie modelov predplatného o nový s reklamným obsahom. Teraz má tento zámer dostať reálne kontúry. Predplatné s reklamami by malo byť nižšie ako je súčasný základný plán za 9,99$, ktorý ponúka stream v kvalite 480p. Štandard v 1080p stojí 15,49$. Najvyšší model Premium v 4K HDR je dostupný za 19,99$.

Netflix pôvodne neplánoval uviesť predplatné s reklamami, no neskôr svoje rozhodnutie prehodnotil – najmä s ohľadom na výrazný odliv platiacich divákov. Podľa platformy za to mohli domácnosti, ktoré zdieľajú účty aj rastúca konkurencia.

Nové predplatné chce služba uviesť ešte tento rok.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Giordano Rossoni

komentáre
  1. A takto konci Netflix. Vsetko coho sa MS posledne chytil upadlo az zaniklo. Platis si a pozeras reklamy BLE BLE BLE … Mam Netflix, HBO Max, ale az to tam daju, tak OFF.

    1
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.