Netflix spája sily s Microsoftom – ponúknu predplatné s reklamami

Streamovacia služba oznámila partnerstvo so spoločnosťou Microsoft, ktorá sa postará o predaj reklamného priestoru. Výsledkom má byť cenovo dostupnejšie sledovanie obsahu.

Netflix ešte na jar avizoval rozšírenie modelov predplatného o nový s reklamným obsahom. Teraz má tento zámer dostať reálne kontúry. Predplatné s reklamami by malo byť nižšie ako je súčasný základný plán za 9,99$, ktorý ponúka stream v kvalite 480p. Štandard v 1080p stojí 15,49$. Najvyšší model Premium v 4K HDR je dostupný za 19,99$.

Netflix pôvodne neplánoval uviesť predplatné s reklamami, no neskôr svoje rozhodnutie prehodnotil – najmä s ohľadom na výrazný odliv platiacich divákov. Podľa platformy za to mohli domácnosti, ktoré zdieľajú účty aj rastúca konkurencia.

Nové predplatné chce služba uviesť ešte tento rok.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Giordano Rossoni

komentáre
  1. A takto konci Netflix. Vsetko coho sa MS posledne chytil upadlo az zaniklo. Platis si a pozeras reklamy BLE BLE BLE … Mam Netflix, HBO Max, ale az to tam daju, tak OFF.

    1
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.