Dvojica nových spotov prezentuje odolnosť iPhonu 13

Apple dnes prostredníctvom svojho YouTube kanálu zverejnil dve reklamy zamerané na ochranu svojho smartfónu pred rôznym poškodením.

V prvom videu s názvom Shake hrá hlavnú rolu pes, ktorý si užíva osvieženie v bazéne počas horúceho letného dňa a následne poriadne preverí odolnosť iPhonu voči pošpliechaniu.

Druhý zo spotov s názvom Edge nás zavedie do apartmánu, kde je iPhone položený nebezpečne blízko hrany stola. Ako to už býva, telefón začne zvoniť a vibrácie ho postupne zhodia zo stola na podlahu s hlasným nárazom. Vďaka Ceramic Shield ochrane však zariadenie odolá poškodeniu.

Obe reklamy sú čerstvým prírastkom do série Relax, it’s iPhone, v rámci ktorej Apple priebežne prezentuje rôzne aspekty svojho smartfónu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.