Apple promuje vlastnosti iPhonu v dvojici nových spotov

Prvý zdôrazňuje výdrž batérie, ten druhý zase odolnosť zariadenia.

Vo videu s názvom Doin’ Laps môžete vidieť chlapca, ktorý od rána do večera krúži po uliciach na bicykli a pritom po celý čas nakrúca video na iPhone 13.

Spot Run Baby Run má o niečo mladšieho hlavného protagonistu. Je ním malé dieťa, ktorého obľúbenou hračkou je očividne najnovšia generácia Apple smartfónu. iPhone si tak užije všemožné údery, pády, zapláva si v drese.

Obe videá sú súčasťou dlhšie prebiehajúcej kampane s názvom Relax, it’s iPhone, ktorá práve promuje rôzne apekty odolnosti a výdrže zariadenia.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.