Apple promuje vlastnosti iPhonu v dvojici nových spotov

Prvý zdôrazňuje výdrž batérie, ten druhý zase odolnosť zariadenia.

Vo videu s názvom Doin’ Laps môžete vidieť chlapca, ktorý od rána do večera krúži po uliciach na bicykli a pritom po celý čas nakrúca video na iPhone 13.

Spot Run Baby Run má o niečo mladšieho hlavného protagonistu. Je ním malé dieťa, ktorého obľúbenou hračkou je očividne najnovšia generácia Apple smartfónu. iPhone si tak užije všemožné údery, pády, zapláva si v drese.

Obe videá sú súčasťou dlhšie prebiehajúcej kampane s názvom Relax, it’s iPhone, ktorá práve promuje rôzne apekty odolnosti a výdrže zariadenia.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.