Apple promuje vlastnosti iPhonu v dvojici nových spotov

Prvý zdôrazňuje výdrž batérie, ten druhý zase odolnosť zariadenia.

Vo videu s názvom Doin’ Laps môžete vidieť chlapca, ktorý od rána do večera krúži po uliciach na bicykli a pritom po celý čas nakrúca video na iPhone 13.

Spot Run Baby Run má o niečo mladšieho hlavného protagonistu. Je ním malé dieťa, ktorého obľúbenou hračkou je očividne najnovšia generácia Apple smartfónu. iPhone si tak užije všemožné údery, pády, zapláva si v drese.

Obe videá sú súčasťou dlhšie prebiehajúcej kampane s názvom Relax, it’s iPhone, ktorá práve promuje rôzne apekty odolnosti a výdrže zariadenia.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.