Apple bol jedinou značkou, ktorej predaje smartfónov medziročne narástli

Konkurenti ako Oppo, Xiaomi či Samsung v poslednom kvartáli naopak zaznamenali prudký pokles.

V rámci druhého štvrťroku 2022 dosiahol Apple rekordný zisk 97 miliárd, čo prekonalo očakávania analytikov. Značka dosiahla v danom období 18% podiel na trhu, čo predstavuje nárast o 8%. Samsung v tomto aspekte stále vedie (24% trhový podiel), no zároveň zaznamenal 4% prepad. Ešte výraznejší pokles bol v prípade Oppo či Vivo – o 29% a 30%. 

Apple uviedol, že predaje iPhonov narástli medziročne o 5%, s príjmami vo výške 50,6 miliardy dolárov.

zdroj: IDC

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.