Predaje Apple Watch zaznamenali nový rekord – nárast o 75%

Značke sa v predchádzajucom štvrťroku očividne darilo.

Podľa odhadov analytikov z IDC (International Data Corporation), Apple v treťom kvartáli predal takmer 12 miliónov hodiniek. V rovnakom období minulého roku, značka dosiahla 6,8 milióna predaných kusov. Predaje Apple Watch teda medziročne stúpli o takmer tri štvrtiny!

Ide o absolútny rekord v prípade segmentu smart hodiniek značky Apple. Doteraz objem predaných zariadení nepresiahol hranicu 9,2 milióna v žiadnom kvartáli.

Za priaznivými číslami tohto roku môže byť aj fakt, že zákazníci majú aktuálne na výber hneď z niekoľkých možností. V ponuke sú high-end Apple Watch Series 6 (okrem iného) s meraním hladiny okysličenia krvi, aj cenovo dostupnejšie Apple Watch SE či starší model Apple Watch Series 3.

Apple nikdy neinformuje o presných počtoch predných kusov Apple Watch vo svojich reportoch. Kategória wearables (nositeľných technológií), do ktorej okrem slúchadiel AirPods spadajú aj Apple hodinky, však značke priniesla v treťom štvrťroku 2020 rekordný zisk – takmer 8 miliárd dolárov. Z toho možno usudzovať, že aj keď ide pri počte predaných kusov o odhad analytikov, je jasné, že Apple Watch sa darilo.

Pokiaľ ide o trh ako taký, IDC odhaduje, že Apple si v segmente wearables nosených na zápästí drží podiel 21,6 % a patrí mu druhé miesto. Kráľom rebríčka je s 24,5 % Xiaomi. V jeho prípade však do  portfólia patria aj fitness výrazne cenovo dostupné náramky.

zdroj: IDC  

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.