Apple jednotkou wearables aj začiatkom roka 2020

Kalifornské jablko naďalej kraľuje rebríčku trhových podielov pri nositeľných technológiách.

Značka v prvom štvrťroku predala viac ako 21 miliónov kusov wearables a z trhu si tak “odkrojila” 23,7 percenta. Vyplýva to z prieskumu od IDC.

Medziročne pritom Apple narástol o takmer 60 percent – a to aj napriek problémom s dodávkami pri Apple Watch. Dobré výsledky potiahla audio sekcia v podobe Beats a AirPods.

Za Apple nasleduje Xiaomi. Značka sa drží v závese, ktorý sa však s ohľadom na 10,1 milióna kusov nedá označiť ako tesný. Trhový podiel predstavuje 14 percent. Rebríček pokračuje značkami ako Samsung (8,6 mil. kusov), Huawei (8,1 mil. kusov) či Fitbit (2,2 mil. kusov). Ostatné značky, ktoré produkujú wearables spolu predali 22,3 milióna zariadení.

Celkový objem produktov tejto kategórie, ktoré sa predali v prvom kvartáli 2020, je 72,6 milióna. Segment medziročne narástol o takmer 30 percent. Pri pohľade na aktuálne výsledky ale aj očakávané audio novinky Apple, je zrejmé, že prvá priečka ešte dlhý čas ostane bez zmeny.

zdroj: IDC

cover: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.