Apple jednotkou wearables aj začiatkom roka 2020

Kalifornské jablko naďalej kraľuje rebríčku trhových podielov pri nositeľných technológiách.

Značka v prvom štvrťroku predala viac ako 21 miliónov kusov wearables a z trhu si tak “odkrojila” 23,7 percenta. Vyplýva to z prieskumu od IDC.

Medziročne pritom Apple narástol o takmer 60 percent – a to aj napriek problémom s dodávkami pri Apple Watch. Dobré výsledky potiahla audio sekcia v podobe Beats a AirPods.

Za Apple nasleduje Xiaomi. Značka sa drží v závese, ktorý sa však s ohľadom na 10,1 milióna kusov nedá označiť ako tesný. Trhový podiel predstavuje 14 percent. Rebríček pokračuje značkami ako Samsung (8,6 mil. kusov), Huawei (8,1 mil. kusov) či Fitbit (2,2 mil. kusov). Ostatné značky, ktoré produkujú wearables spolu predali 22,3 milióna zariadení.

Celkový objem produktov tejto kategórie, ktoré sa predali v prvom kvartáli 2020, je 72,6 milióna. Segment medziročne narástol o takmer 30 percent. Pri pohľade na aktuálne výsledky ale aj očakávané audio novinky Apple, je zrejmé, že prvá priečka ešte dlhý čas ostane bez zmeny.

zdroj: IDC

cover: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.