Vývojár zrejme odhalil rozšírený tmavý mód schovaný v macOS, pozrite sa ako vyzerá

OS X Yosemite síce priniesol na Mac tmavý mód, ktorý umožňuje aktivovať čierny dock, menu bar a kontextuálne ponuky, systémové aplikácie v ňom však naďalej ostávajú pôvodnej svetlej farby. Vývojár na svojom Twitteri však zverejnil zopár screenshotov, ktoré ukazujú, ako by mohol vyzerať kompletne tmavý mód v macOS Sierra.

Guilherme Rambo pri obrázkoch neuvádza žiadne podrobnosti o tom, ako sa k nim dostal a taktiež nevedno, či funkciu Apple testuje a plánuje ju v budúcnosti vydať. Zábery však ukazujú, ako by vyzeral tmavý panel s nastaveniami, či celkom čierne okno prehliadača Safari.

cne8newwaaavigq-jpg-large cne8ngwxgaa60zj-jpg-large cne7ohewyaaj7fx-jpg-large

Tesne pred začiatkom konferencie WWDC sa začali výriť informácie o tom, že iOS 10 bude obsahovať tmavý mód, čo zdanlivo podporila aj tmavá téma tohtoročných pozvánok a webových stránok. Apple napokon žiadny tmavý mód nepredstavil, to však nevylučuje fakt, že funkciu interne testuje. Stopy po nej už vývojári objavili priamo v ranej bete iOS 10.

So špekuláciami o iPhone 8 v roku 2017, ktorý by mal dostať OLED displej, je taktiež možné, že si spoločnosť takúto funkciu šetrí pre budúcoročný iPhone a iOS 11. OLED displeje sú totiž známe tým, že vďaka rozsvecovaniu individuálnych pixelov šetria batériu pri tmavých používateľských rozhraniach. Také už využívajú napríklad aj Apple Watch, ktoré taktiež disponujú OLED displejom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?