iPad Pro za uplynulý kvartál predal viac než Microsoft Surface

Aj napriek tomu, že iPad Pro na police predajní dorazil až v polovici minulého kvartálu, tablet predal viac kusov než jeho konkurent v podobe Microsoft Surface za obdobie celých troch mesiacov. Podľa analytickej spoločnosti IDC predal iPad Pro 2 milióny kusov, zatiaľ čo tablet od Microsoftu len 1,6 milióna.

Obe tieto čísla sú však v prepadajúcom sa trhu s tabletmi veľkým úspechom. Obzvlášť v prípade Microsoftu, ktorého produktová rada Surface zaznamenala oproti minulému roku rast takmer 30 percent. Väčší a drahší Surface Pro bol taktiež úspešnejší ako jeho lacnejšia a kompaktnejšia varianta Surface 3.

Znamená to, že ľudia sú konečne pripravení na veľké tablety s prídavnými klávesnicami? Podľa IDC jednoznačne áno. Čoraz viac zákazníkov totiž tieto zariadenia volí ako náhradu svojich laptopov. A spolu s tým rastie aj dôraz na vysoký výkon, ktorý sa v tomto prípade stáva dôležitejším faktorom než samotná cena zariadenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.