iPad Pro za uplynulý kvartál predal viac než Microsoft Surface

Aj napriek tomu, že iPad Pro na police predajní dorazil až v polovici minulého kvartálu, tablet predal viac kusov než jeho konkurent v podobe Microsoft Surface za obdobie celých troch mesiacov. Podľa analytickej spoločnosti IDC predal iPad Pro 2 milióny kusov, zatiaľ čo tablet od Microsoftu len 1,6 milióna.

Obe tieto čísla sú však v prepadajúcom sa trhu s tabletmi veľkým úspechom. Obzvlášť v prípade Microsoftu, ktorého produktová rada Surface zaznamenala oproti minulému roku rast takmer 30 percent. Väčší a drahší Surface Pro bol taktiež úspešnejší ako jeho lacnejšia a kompaktnejšia varianta Surface 3.

Znamená to, že ľudia sú konečne pripravení na veľké tablety s prídavnými klávesnicami? Podľa IDC jednoznačne áno. Čoraz viac zákazníkov totiž tieto zariadenia volí ako náhradu svojich laptopov. A spolu s tým rastie aj dôraz na vysoký výkon, ktorý sa v tomto prípade stáva dôležitejším faktorom než samotná cena zariadenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.