Apple rozšíril ochrannú známku Think Different aj na najnovšie produkty

Ikonický slogan Think Different a k nemu patriaca reklamná kampaň sú v súčasnosti už neoddeliteľnou súčasťou značky Apple. Odkedy ho však spoločnosť naposledy použila však už prešiel nejaký ten piatok.

Nepísané motto spoločnosti však žije aj naďalej. Stránka Patently Apple si všimla, že kalifornský gigant si na európskom trhu túto ochrannú známku nedávno rozšíril o celkom sedem nových kategórií produktov.

Patent po novom zahŕňa nasledujúce produkty a služby: Apple Watch (horologické a chronometrické nástroje, hodinky), Apple Pay (finančné služby), Apple Pencil, iPad (počítače, stylus), hry, manažment podniku, predplatné služby, telekomunikácie, vysielanie, hudba, televízia, vzdelávanie a Siri.

https://www.youtube.com/watch?v=nmwXdGm89Tk

Pôvodná reklamná kampaň Think Different, v preklade mysli inak, ktorú v jednej verzii nahovoril aj sám Steve Jobs, bola pamätným bodom v histórii spoločnosti. Vytvorená reklamnou agentúrou TBWA\Chiat\Day v roku 1997, kampaň svojho času reprezentovala návrat Jobsa do spoločnosti a začiatok jej nesmierneho rastu. Apple slogan prestal používať v roku 2002.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.