Twitter začne na funkcii „Moments” zarábať

Len niekoľko týždňov po tom, čo Twitter spustil svoju novú funkciu „Moments”, začína uvažovať nad jej speňažením. Vďaka funkcii si užívatelia môžu prezerať novinky z najaktuálnejšieho diania vo svete, ktoré publikuje NASA, New York Time a podobne. Niektoré z obľúbených tweetov budú ale po novom obsahovať reklamu.

Inzerenti budú mať možnosť 24-hodinového zobrazenia sponzorovaných príspevkov. Tie budú vyzerať rovnako ako ostatné príspevky, ale s tým rozdielom, že v sebe obsiahnu informáciu o inzerentovi.

V roku 2015 sa rast tržieb Twitteru spomalil a sklesla aj hodnota jeho akcií. Pravdepodobne práve preto sa zameral na využitie novej funkcie, vďaka ktorej sa môžu podľa slov viceprezidenta financií Twitteru, Matta Derella, inzerenti „spojiť s ľuďmi, ktorí chodia na Twitter zisťovať, čo je nové vo svete a povedať im svoj príbeh.”.

Sponzorovaný príspevok má vyjsť raz za deň. Prvý príspevok sa zobrazí tento víkend a bude o filme „Creed” o Rockym Balboa.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.