Predplatné na Apple Music by mohlo na Slovensku stáť menej ako 10 eur

V najnovšej bete pre iOS 8.4 sa už niektorým ľuďom začínajú objavovať farebné bannery pre Apple Music, nabádajúce na spustenie bezplatnej 3-mesačnej skúšobnej doby. Po vybratí typu plánu sa samozrejme nič nedeje, služba sa oficiálne spustí až 30. júna.

Zdroj: MacrumorsZahraničné blogy však poukazujú na rovnaké vyskakovacie okná, ktoré sa objavili používateľom v Indii a Rusku. Cena mesačného predplatného je uvedená ako 120 rupií a 169 rubľov, čo je v prepočte približne len 2 až 3 doláre. Oproti Spojeným Štátom menej než tretinové predplatné je však v týchto krajinách štandardom aj pre ostatných rivalov, ako napríklad Rdio. Nie je neobvyklé, že ceny predplatného týchto služieb sa na rôznych trhoch zásadne líšia. Spotify napríklad mesačne stojí 10 dolárov v Amerike, 10 libier v Británii, ale len 6 eur u nás. Rovnako sú na tom aj ostatné hudobné služby na Slovensku – Rdio, Google Play Music, Tidal aj Deezer. Všetky stoja okolo 6 až 7 eur na mesiac. Na oficiálne informácie si budeme musieť ešte počkať, no zatiaľ sa zdá, že Apple Music bude ponúkať cenu predplatného ušitú na mieru každej krajine zvlášť.

Ceny Apple MusicPredplatné v Indii a Rusku je značne nižšie. Zdroj: Macrumors

komentáre
  1. kemper: treba vediet kde nakupovat bryndzu zo 100% ovcieho syra…

    to all: apple nie je co byval ale aj napriek tomu je top. Silno som uvazoval nad Note 4 ale ked som si to chytil do ruky a skusal…nic moc. Mozno poznate ten super pocit ked si chytite iphone … Note 4 je top android ale pocit je dost slaby z toho prostredia alebo samotneho spracovania telefonu, ktore mi nesedel. S6 je uz natom ovela lepsie… Ale chcel som vacsi displej tak som siahol po 6 plus.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.