Nová reklama na iPhone predstavuje možnosti fotoaparátu

Apple pokračuje vo svojej reklamnej kampani „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“ (Ak to nie je iPhone, nie je to iPhone) zverejnením nového videa na svojom YouTube kanále, ktoré sa zameriava na fotografické schopnosti iPhonu.

https://youtu.be/rgQdeni5M-Q

V reklame sú umne usporiadané iPhony do vzorcov, ktoré zobrazujú fotografie a videá. Poukazujú na popularitu iPhonu ako fotoaparátu a jeho jednoduché použitie. Štýl videa napodobňuje ostatné, ktoré sú súčasťou kampane: Loved, iPhone – Hardware & Software a Amazing Apps, ktoré boli zverejnené v júli.

https://youtu.be/wl3PlrPq8sw

 

https://youtu.be/3JnWCSyXLC8

 

https://youtu.be/E3AIeOBTN0g

V rámci svojich najnovších reklamných kampaní nám Apple predstavuje „Prečo nie je nič také, ako iPhone“.  Zameriava sa na funkcie, ktoré odlišujú iPhone od konkurenčných zariadení. Poukazuje na integráciu hardvéru a softvéru, širokú škálu aplikácií, kameru, odolnosť proti malware, Touch ID, a Apple Pay.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.