Nová reklama na iPhone predstavuje možnosti fotoaparátu

Apple pokračuje vo svojej reklamnej kampani „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“ (Ak to nie je iPhone, nie je to iPhone) zverejnením nového videa na svojom YouTube kanále, ktoré sa zameriava na fotografické schopnosti iPhonu.

https://youtu.be/rgQdeni5M-Q

V reklame sú umne usporiadané iPhony do vzorcov, ktoré zobrazujú fotografie a videá. Poukazujú na popularitu iPhonu ako fotoaparátu a jeho jednoduché použitie. Štýl videa napodobňuje ostatné, ktoré sú súčasťou kampane: Loved, iPhone – Hardware & Software a Amazing Apps, ktoré boli zverejnené v júli.

https://youtu.be/wl3PlrPq8sw

 

https://youtu.be/3JnWCSyXLC8

 

https://youtu.be/E3AIeOBTN0g

V rámci svojich najnovších reklamných kampaní nám Apple predstavuje „Prečo nie je nič také, ako iPhone“.  Zameriava sa na funkcie, ktoré odlišujú iPhone od konkurenčných zariadení. Poukazuje na integráciu hardvéru a softvéru, širokú škálu aplikácií, kameru, odolnosť proti malware, Touch ID, a Apple Pay.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.