Najhodnotnejšia značka sveta? Áno, opäť je to Apple

Výročná správa BrandZ opäť odhalila zoznam najhodnotnejších značiek na svete. Po minuloročnej pauze, keď sa Googlu podarilo predbehnúť Apple a obsadiť v tomto rebríčku prvé miesto. Tento rok sa však na trón vracia Apple a za posledných päť rokov je tak už po štvrtý raz najhodnotnejšou značku na svete. Hodnota značky Apple medziročne vzrástla o 67 %, zatiaľ čo hodnota Google len o 9 %. Na rastúcej hodnote má podiel najmä iPhone 6. Vo výsledku je tak odhadovaná hodnota značky Apple takmer 250 miliárd dolárov, zatiaľ čo Google 173 miliárd dolárov. Aj na ďalších priečkach sa objavujú technologické značky – na treťom mieste Microsoft (115 mld.), na štvrtom IBM (93 mld.), na piatom Visa (91 mld.). Rebríček BrandZ hodnotí viac ako sto tisíc značiek z hľadiska ich atraktivity meranej predajmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.