Najhodnotnejšia značka sveta? Áno, opäť je to Apple

Výročná správa BrandZ opäť odhalila zoznam najhodnotnejších značiek na svete. Po minuloročnej pauze, keď sa Googlu podarilo predbehnúť Apple a obsadiť v tomto rebríčku prvé miesto. Tento rok sa však na trón vracia Apple a za posledných päť rokov je tak už po štvrtý raz najhodnotnejšou značku na svete. Hodnota značky Apple medziročne vzrástla o 67 %, zatiaľ čo hodnota Google len o 9 %. Na rastúcej hodnote má podiel najmä iPhone 6. Vo výsledku je tak odhadovaná hodnota značky Apple takmer 250 miliárd dolárov, zatiaľ čo Google 173 miliárd dolárov. Aj na ďalších priečkach sa objavujú technologické značky – na treťom mieste Microsoft (115 mld.), na štvrtom IBM (93 mld.), na piatom Visa (91 mld.). Rebríček BrandZ hodnotí viac ako sto tisíc značiek z hľadiska ich atraktivity meranej predajmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.