Najhodnotnejšia značka sveta? Áno, opäť je to Apple

Výročná správa BrandZ opäť odhalila zoznam najhodnotnejších značiek na svete. Po minuloročnej pauze, keď sa Googlu podarilo predbehnúť Apple a obsadiť v tomto rebríčku prvé miesto. Tento rok sa však na trón vracia Apple a za posledných päť rokov je tak už po štvrtý raz najhodnotnejšou značku na svete. Hodnota značky Apple medziročne vzrástla o 67 %, zatiaľ čo hodnota Google len o 9 %. Na rastúcej hodnote má podiel najmä iPhone 6. Vo výsledku je tak odhadovaná hodnota značky Apple takmer 250 miliárd dolárov, zatiaľ čo Google 173 miliárd dolárov. Aj na ďalších priečkach sa objavujú technologické značky – na treťom mieste Microsoft (115 mld.), na štvrtom IBM (93 mld.), na piatom Visa (91 mld.). Rebríček BrandZ hodnotí viac ako sto tisíc značiek z hľadiska ich atraktivity meranej predajmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.