Dropbox zruší svoje aplikácie Mailbox a Carousel

Dropbox plánuje zrušiť svoju aplikáciu Mailbox 26. februára a aplikáciu Carousel, ktorá slúži na menežment aplikácií, 31. marca. Túto informáciu uverejnila firma na ich blogu v pondelok.

Spoločnosť sa namiesto toho zamerá na zjednodušenie spôsobu, akým ľudia spolupracujú. Dve funkcie sa presunú z Carousel späť do Dropboxu – zdieľané albumy a šetrenie miestom.

Carousel mal problém s upútaním pozornosti, ale Mailbox bol svojho času extrémne populárna iOS aplikácia. Dropbox kúpil pôvodného vývojara za približne 100 mil. amerických dolárov v roku 2013.

Dropbox, prvý populizátor myšlienky ukladania dát na cloude, musí v súčasnosti tvrdo bojovať o prežitie, lebo do jeho segmentu vstúpili giganti ako Microsoft, Google, box.net a Apple. Dropbox ponúka zadarmo 2 GB miesta na cloude, čo je však oveľa menej ako 15 “voľných” GB na Google Drive alebo Microsoft OneDrive, dokonca menej ako Apple iCloud, ktorý ponúka 5 GB.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.