Apple zvýšil podiel vývojárov na príjmoch z reklamnej platformy iAd

Reklamná platforma iAd od Apple zrejme stále nenapĺňa očakávania spoločnosti. Od jej spustenia Apple už niekoľkokrát upravil podmienky používania iAd tak, aby nalákal čo najviac inzerentov a vývojárov, no zrejme to stále nestačí. Teraz prichádza s ďalším krokom, od ktorého si zrejme sľubuje väčšie rozšírenie služby. Doposiaľ mali vývojári, ktorí implementovali do svojich aplikácií platformu iAd, 60% podiel na príjmoch od inzerentov. Zvyšných 40 % išlo Applu. To sa však teraz mení, vývojári dostanú o 10 % viac, teda 70 % pre vývojárov a 30 % pre Apple. Rozdelenie je tak rovnaké ako v prípade aplikácií v App Store, kde si taktiež Apple berie 30 % z predajnej sumy, zvyšok dostávajú vývojári.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.