Apple zvýšil podiel vývojárov na príjmoch z reklamnej platformy iAd

Reklamná platforma iAd od Apple zrejme stále nenapĺňa očakávania spoločnosti. Od jej spustenia Apple už niekoľkokrát upravil podmienky používania iAd tak, aby nalákal čo najviac inzerentov a vývojárov, no zrejme to stále nestačí. Teraz prichádza s ďalším krokom, od ktorého si zrejme sľubuje väčšie rozšírenie služby. Doposiaľ mali vývojári, ktorí implementovali do svojich aplikácií platformu iAd, 60% podiel na príjmoch od inzerentov. Zvyšných 40 % išlo Applu. To sa však teraz mení, vývojári dostanú o 10 % viac, teda 70 % pre vývojárov a 30 % pre Apple. Rozdelenie je tak rovnaké ako v prípade aplikácií v App Store, kde si taktiež Apple berie 30 % z predajnej sumy, zvyšok dostávajú vývojári.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.