Apple zvýšil podiel vývojárov na príjmoch z reklamnej platformy iAd

Reklamná platforma iAd od Apple zrejme stále nenapĺňa očakávania spoločnosti. Od jej spustenia Apple už niekoľkokrát upravil podmienky používania iAd tak, aby nalákal čo najviac inzerentov a vývojárov, no zrejme to stále nestačí. Teraz prichádza s ďalším krokom, od ktorého si zrejme sľubuje väčšie rozšírenie služby. Doposiaľ mali vývojári, ktorí implementovali do svojich aplikácií platformu iAd, 60% podiel na príjmoch od inzerentov. Zvyšných 40 % išlo Applu. To sa však teraz mení, vývojári dostanú o 10 % viac, teda 70 % pre vývojárov a 30 % pre Apple. Rozdelenie je tak rovnaké ako v prípade aplikácií v App Store, kde si taktiež Apple berie 30 % z predajnej sumy, zvyšok dostávajú vývojári.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.