Apple úplne stiahol Genius reklamy vysielané počas LOH v Londýne

Reklamy, v ktorých je vyobrazený Apple Genius a boli vysielané počas Letných olympijských hier v Londýne, sú zahalené rúškom tajomstva. Po ich premiére sa na internete zdvihla vlna kritiky. Divákom sa zdalo, že reklamy nie sú vtipné a robia z Apple používateľov hlupákov. Netrvalo dlho a reklamy sa prestali vysielať. Apple sa však vyjadril, že ich vysielanie bolo naplánované na konkrétne časové obdobie, ktoré už jednoducho skončilo. Príčinou údajne nebolo nič iné, ani negatívna kritika.

Paródie na Apple Geniusa z reklamy sa na internete tešia veľkej popularite.

Otázkou potom je, ako si vysvetliť, že Apple v ostatných dňoch kompletne stiahol spomínané reklamy aj zo svojich stránok a YouTube. Je síce pravda, že Apple zvykne staršie reklamy odstraňovať, no na YouTube kanáli nájdete reklamy aj z konca novembra. Pravdu, prečo ich tak rýchlo stiahol aj z internetu, sa zrejme nikdy nedozvieme.

komentár
  1. „Pravdu, prečo ich tak rýchlo stiahol aj z internetu, sa zrejme nikdy nedozvieme.“
    Nerobte zase z kazdeho jasneho preslapu Applu nejaku nevyjasnenu zahadu, ak mala reklama negativne ohlasy, tak preco ju asi stiahli?
    Ak by ste zapolemizovali, ze preco bola cez OH kampan na temu Genius, ze mozno sa planuje sluzba rozsirit, zlepsit…tak to este chapem, ale polemika, ze ci to stiahli planovane, alebo pre neuspech znie…
    Ja viem, uhorkova sezona.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.